W Łańcucie powstaje nowoczesny park handlowy – Pasaż Łańcucki, realizowany przez firmę Refield. Inwestycja, zlokalizowana tuż przy głównej arterii Łańcuta łączącej nowym tunelem drogowym (pod linią kolejową) autostradę A4 i drogę krajową nr 94– będzie największym miejscem handlowym w powiecie łańcuckim.
Obecnie prowadzone są intensywne prace projektowe, które poprzedzają rozpoczęcie budowy. Otwarcie Pasażu Łańcuckiego zaplanowano na I kwartał 2027 roku.
Skala inwestycji
Pasaż Łańcucki zaoferuje ponad 11 tys. mkw. GLA. Kluczowym najemcą będzie operator spożywczy Lidl, który zajmie około 2 tys. mkw. powierzchni. Oprócz niego w obiekcie pojawią się znane sieci odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, klub fitness oraz popularne dyskonty, co zagwarantuje szeroki i komplementarny mix najemców.
Projekt przewiduje również parking na ponad 380 pojazdów oraz nowoczesne udogodnienia, takie jak ładowarki do samochodów elektrycznych i paczkomat, które zwiększą komfort codziennych zakupów.

Lokalizacja i dostępność
Największym atutem inwestycji jest jej lokalizacja – działka położona tuż przy wjeździe do nowego tunelu drogowego pod linią kolejową, w centrum miasta, bezpośrednio przy głównym rondzie na drodze wojewódzkiej, która to trasa stworzyła nowy szlak łączący w środku autostradę A4 i starą DK94, które aktualnie okalają Łańcut. Dzięki temu Pasaż Łańcucki będzie łatwo dostępny nie tylko dla mieszkańców miasta i okolic, ale także dla całego powiatu łańcuckiego, liczącego ponad 80 tys. mieszkańców (3 min z autostrady A4).
– Łańcut od dawna potrzebował nowoczesnego obiektu handlowego tej skali. Lokalizacja przy głównych trasach komunikacyjnych daje nam pewność, iż inwestycja będzie miała szeroki zasięg – podkreśla Fabian Eryk Barbarowicz, prezes zarządu Refield.