Znajdź dyrektorów finansowych z bankowości, ekspatów, pracujących w Dubaju. LinkedIn może być potężnym narzędziem.
Sposób wypowiedzi, komentarzy, tworzenia treści na Linkedine odbiega od innych platform. To powoduje, iż mamy mniej dziwnych sytuacji i jednocześnie więcej ciekawych treści.
Kupiony przez Microsoft w 2015 roku wypłynął na wierzch jako główna platforma dla profesjonalistów.
Nie chodzi tylko o pisanie w stylu AIDA. Marketing na LinkedInie potrafi zdziałać wiele, jeżeli wiemy, jak się poruszać na tej platformie.
Jaka jest najbardziej aktualna forma, przynosząca dużo odsłon?
Razem z oczywistym trickiem, o którym zapominamy.
Czy jako CEO powinieneś postować coś większego, przemyślenia czy działać zasięgowo?
Zapraszamy do wysłuchania drugiego odcinka podcastu o marketingu B2B na Linkedinie.
O sile automatyzacji, nienachalnej sprzedaży i sales navigatorze.
Sprzedaż B2B na LinkedInie
Muzyka: Kevin MacLeod
Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT
1 - O gościu (00:02:40)
2 - Dlaczego opieramy się wdrożeniom nowych narzędzi (00:04:07)
3 - Dlaczego LI jest efektywny (00:06:20)
4 - Dobra forma do postowania (00:08:51)
5 - Społeczności i LinkedIn (00:11:08)
6 - Zapraszanie na Linkedinie (00:15:21)
7 - Jak docierać do osób decyzyjnych (00:26:38)
8 - Profile firmowe (00:30:55)
9 - Budowanie sieci zagranicznej (00:36:19)
10 - O czym pisać (00:41:25)
11 - Jakie narzędzie na LI (00:43:56)
12 - Czego nie robić (00:46:05)
13 - Outro (00:55:39)