Live commerce – Polacy wydają większe kwoty na zakupach podczas transmisji na żywo
Zdjęcie: Live commerce popularne głównie na Facebooku (fot. Shutterstock)
Jak wynika z cyklicznego badania agencji Inquiry, poziom znajomości i popularność live commerce – zakupów realizowanych podczas transmisji na żywo – utrzymuje się przez ostatnie dwa lata na stabilnym poziomie. Ta forma sprzedaży funkcjonuje głównie w mediach społecznościowych. Tym, co uległo zmianie, jest kwota jednorazowych zakupów – obserwujemy jej znaczący wzrost.

1 rok temu
![[RAPORT] Colliers: W 2026 deweloperzy parków handlowych utrzymają wysoką aktywność](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)







![Polacy zapłacą więcej za święta. Koszyk świątecznych produktów drożeje o prawie 10 proc. [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/zakupy-swieta-centrum-handlowe-ludzie-adobestock.jpeg)