– Tego typu reklama doskonale przyciąga uwagę i skutecznie angażuje odbiorców, co w dzisiejszym świecie reklamy jest kluczowe. Dzięki synergii formatów video możemy zaoferować naszym klientom unikalne rozwiązania, które wznoszą ich kampanie na wyższy poziom zarówno indoor, jak i outdoor – podkreśla Tomasz Muraszko, dyrektor ds. strategii w AMS.
Efekt trójwymiarowej emisji spotów reklamowych to dodatkowe możliwości, które przyciągają uwagę odbiorców. Głębia obrazu 3D to iluzja optyczna, zaprojektowana tak, aby była widoczna z każdego miejsca przed ekranem. Pełnię możliwości video z efektem 3D można zobaczyć na nośnikach Digital Indoor w galeriach handlowych, które są dostępne w ofercie AMS w ponad 22 aglomeracjach oraz na nośnikach Digital Cityscreen w przestrzeni miejskiej.
AMS w ostatnim czasie wprowadził do oferty kilka nowości – model zakupu oparty o kontakty z reklamą, Digital Cityscreen z formatem video i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic. W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty: możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy szersze wykorzystanie retargetingu, który w sposób synergiczny łączy działania online z ofertą Digital i klasycznym OOH.
Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 86 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50% populacji Polski.
Kampania Long4Lashes z efektem 3D do zobaczenia tutaj: https://www.youtube.com/embed/UXtJoIqrlyA