31 lipca to wyjątkowa data – w ciągu zaledwie 24 godzin sieć Sinsay otworzyła aż 25 nowych salonów w 8 krajach: Bułgarii, Grecji, Chorwacji, Macedonii Północnej, Polsce, Rumunii, Serbii i Ukrainie. Od Aten przez Belgrad, Zagrzeb po Łódź przybyło aż 16,6 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej.
To efekt największej w historii LPP strategii rozwojowej na najbliższe 3 lata. Kumulację otwarć sieć planuje na koniec roku.
Dzięki skalowalnej koncepcji Sinsay celuje w dotarcie do 300 milionów klientów na 27 rynkach w ciągu zaledwie 3 lat. W 2027 roku marka będzie odpowiadała za 75 proc. przychodów Grupy. W ciągu najbliższych 3 lat LPP planuje czterokrotnie zwiększyć stacjonarną sieć sprzedaży , co oznacza, iż liczba sklepów tej marki sięgnie ok. 6000 na 27 rynkach docelowych, a cała sieć Grupy wzrośnie do ok. 7500 salonów.
Międzynarodowy gigant
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 43 rynkach na świecie. Spółka posiada sieć blisko 3000 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2,5 mln m2 i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też istotną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 54 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.