LPP odnotowała 13% wzrostu sprzedaży od 1 V do 10 VI, znaczącą poprawę od 4 VI

1 miesiąc temu

Warszawa, 12.06.2025 (ISBnews) – Grupa LPP odnotowała 13% wzrostu sprzedaży w walutach stałych w okresie od 1 maja do 10 czerwca, ze znaczącą poprawą od 4 czerwca, podała spółka. W II kwartale planuje otwarcie łącznie ok. 300 nowych sklepów.

“Outlook na II kwartał:

* Początek II kwartału pod wpływem historycznie niskich temperatur.

* 13% wzrostu r/r sprzedaży Grupy w walutach stałych w okresie 1 maja – 10 czerwca (wpływ kursów walut ok. -1,5 pkt proc.).

* Znacząca poprawa sprzedaży od 4 czerwca.

* Start sezonowych wyprzedaży w II połowie czerwca.

* Planowane otwarcie około 300 nowych salonów wszystkich marek w II kw. 2025″ – czytamy w prezentacji wynikowej.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2024 (luty 2024 – styczeń 2025) spółka miała 20,2 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału