LPP odpala rakietę. Czarnym koniem Grupy będzie marka Sinsay
8 miesięcy temu
Zdjęcie: „Sinsay może konkurować cenowo z chińskimi platformami” Źródło: Shutterstock / Longfin Media
Grupa LPP stawia na rozwój Sinsay, który do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. przychodów, planując największą ekspansję w historii polskiego biznesu.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- LPP odpala rakietę. Czarnym koniem Grupy będzie marka Sinsay
Powiązane
Duży bank idzie pod młotek. Jest zielone światło KNF
1 godzina temu
Insider trading akcjami Energi? KNF używa najcięższej broni
1 godzina temu
Polecane
Audioriver 2026 z kolejną turą ogłoszeń
2 godzin temu
Dekarbonizacja ciepłownictwa to element bezpieczeństwa
3 godzin temu
Legenda szczerze o Świątek. "To szaleństwo"
3 godzin temu
Dwa mecze Linette. W singlu pokonała groźną rywalkę
4 godzin temu










