LPP odpala rakietę. Czarnym koniem Grupy będzie marka Sinsay
8 miesięcy temu
Zdjęcie: „Sinsay może konkurować cenowo z chińskimi platformami” Źródło: Shutterstock / Longfin Media
Grupa LPP stawia na rozwój Sinsay, który do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. przychodów, planując największą ekspansję w historii polskiego biznesu.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- LPP odpala rakietę. Czarnym koniem Grupy będzie marka Sinsay
Powiązane
Emerytura przed Wigilią. ZUS wypłaci pieniądze wcześniej
1 godzina temu
Polecane
Są nowe dane z amerykańskiego rynku pracy. Dolar zareagował
1 godzina temu
Fani wybrali ulubioną tenisistkę 2025 roku
1 godzina temu
Masowa ucieczka z Rosji. Hurtowo zmieniają obywatelstwo
1 godzina temu










