LPP planuje 4 400 sklepów w sieci na koniec 2025, program rozwojowy na 3,5 mld zł

2 tygodni temu

Warszawa, 03.04.2025 (ISBnews) – Grupa LPP chce zakończyć rok 2025 z 4 400 sklepów (wobec 2 847 sklepów na koniec stycznia br.), a jej program rozwojowy opiewa na 3,5 mld zł, poinformował prezes Marek Piechocki.

“Przed nami największy w naszej historii plan rozbudowy potencjału Grupy, do którego przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy, inwestując w najważniejsze zasoby w każdym obszarze organizacji. W efekcie, w ciągu bieżącego roku podwoimy sieć naszej najmłodszej marki otwierając 1 500 nowych sklepów Sinsay, a przy tym około 100 salonów pozostałych brandów z naszego portfolio tak, by na koniec 2025 roku dysponować siecią sprzedaży liczącą około 4 400 salonów” – napisał Piechocki w liście do akcjonariuszy.

Na koniec stycznia br. sieci Grupy liczyła 2 847 sklepów (wzrost o 572 r/r), w tym 1 512 Sinsay (+534 r/r), 361 Reserved (brak zmian r/r), 373 Cropp (+18 r/r), 371 House (+18 r/r) i 230 Mohito (+2 r/r), podano w prezentacji wynikowej.

“Przed nami kolejne wyzwania na nowych rynkach. W bieżącym roku otworzymy pierwsze sklepy w Kosowie oraz Albanii. To odpowiedź na szczególną popularność marek LPP na Półwyspie Bałkańskim. Na nasz ambitny program rozwojowy w tym roku przeznaczymy rekordową kwotę 3,5 mld zł, z tego 2,3 mld zł na rozbudowę sieci stacjonarnej” – napisał też prezes.

Zwrócił uwagę na wzrost wydatków inwestycyjnych w 2024 roku do najwyższego jak dotąd poziomu 1,8 mld zł, z których większość (1,2 mld zł) przeznaczono na rozbudowę sieci stacjonarnej.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2024 (luty 2024 – styczeń 2025) spółka miała 20,2 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału