Aplikacja marki House po 1,8 mln pobrań startuje za granicą – pierwszym rynkiem są Czechy, odpowiadając na rosnące zainteresowanie zakupami mobilnymi. LPP stawia na rozwój w modelu omnichannel – aplikacja House debiutuje poza Polską
Zdjęcie: House aplikacja
Aplikacja marki House po 1,8 mln pobrań startuje za granicą – pierwszym rynkiem są Czechy, odpowiadając na rosnące zainteresowanie zakupami mobilnymi.
Aplikacja marki House po 1,8 mln pobrań startuje za granicą – pierwszym rynkiem są Czechy, odpowiadając na rosnące zainteresowanie zakupami mobilnymi. 



![[ANALIZA] CBRE: nowe oblicze ulic handlowych – więcej gastronomii i miejsc spotkań](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/ulica-handlowa.jpg)
![Wzrost cen w sklepach zwalnia, ale wciąż wyprzedza inflację ogólną [ANALIZA]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2023/09/paragony-zakupy-ceny-pexels.jpg)


