Lufthansa planuje wykorzystać NFT w… swoim programie lojalnościowym!

1 rok temu

Lufthansa uruchomiła, na sieci Polygon, swój program lojalnościowy oparty na tokenach NFT, . Program umożliwi pasażerom zamianę swoich podróży na NFT, które mogą odblokować nagrody, takie jak mile lotnicze i vouchery do salonów biznesowych.

🛫Lufthansa's @Uptrip_app loyalty program is building #onPolygon to turn flights into rewards
👉🏽Collect NFT trading cards for every flight and claim rewards

Learn more about the new Miles & More and @LHInnovationHub experience: https://t.co/MjQihK8xUx pic.twitter.com/JfUEoUJxNR

— Polygon (Labs) (@0xPolygonLabs) August 31, 2023

31 sierpnia Lufthansa, jedna z największych grup lotniczych w Europie, ogłosiła mobilną aplikację Uptrip. Projekt został opracowany przez Lufthansa Innovation Hub oraz Miles & More. Lufthansa Innovation Hub to jednostka ds. innowacji cyfrowych grupy lotniczej a M&M to program lojalnościowy często latających pasażerów linii lotniczej. Pasażerowie linii lotniczych mogą skanować swoje karty pokładowe dzięki aplikacji i wymieniać je na karty handlowe NFT. W ramach aplikacji użytkownicy muszą podłączyć swoje portfele kryptograficzne, aby wytworzyć i przesłać swoje NFT Uptrip. Po zakończeniu trwania konkretnych kolekcji NFT, pasażerowie będą uprawnieni do nagród. Takich jak ulepszenia lotów, dostęp do salonów na lotnisku, status często latającego pasażera lub inne nagrody.

Kristian Weymar, przedstawiciel Lufthansa Innovation Hub, powiedział w ogłoszeniu, iż technologia Web3 jest we wczesnych fazach rozwoju, gdyż użytkownicy są ciekawi tej drogi, ale wciąż wahają się, zanim się w nią zaangażują. Weymar podkreślił, iż projekt ma na celu uczynienie technologii Web3 dostępną dla ich klientów.

Lufthansa idzie do przodu

Zgodnie z Christopherem Sieglochem, kierownikiem ds. rozwoju programu Miles & More, zainteresowanie aplikacją Uptrip było duże. W ogłoszeniu zaznaczono, iż zarejestrowało się ponad 20 000 użytkowników oraz wytworzono 200 000 kart handlowych NFT.

Prezentacja wyglądu Uptrip. Źródło: https://coincu.com

Wcześniej w tym roku Lufthansa wyraziła zainteresowanie integracją technologii Web3 w swoim biznesie. 12 maja Johannes Walter z Lufthansa Group powiedział, iż decentralizacja i tokenizacja przyniosą nowe możliwości dla nowych modeli biznesowych.

Tymczasem inni gracze w branży lotniczej również ogłaszają swoje zamiary dotyczące wdrożenia technologii Web3 w swoich działalnościach. W 2022 roku największa linia lotnicza Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Emirates, również ogłosiła swoje plany akceptowania płatności w Bitcoinach i wprowadzenia NFT.

Idź do oryginalnego materiału