Jeszcze dekadę temu luksus kojarzył się przede wszystkim z ekskluzywnością, niedostępnością i materialnymi symbolami statusu. Dziś zarówno globalne, jak i polskie marki luksusowe redefiniują swoje podejście, stawiając na personalizację, doświadczenia i nowoczesne technologie. Klienci oczekują już nie tylko najwyższej jakości produktów, ale przede wszystkim wyjątkowych, angażujących przeżyć – zarówno online, jak i offline.
Luksus na nowo: Personalizacja, technologia i doświadczenie – jak zmienia się rynek dóbr luksusowych w Polsce i na świecie

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Luksus na nowo: Personalizacja, technologia i doświadczenie – jak zmienia się rynek dóbr luksusowych w Polsce i na świecie
Powiązane
Co za emocje! Aż trzy główne wygrane w Mini Lotto
4 godzin temu
Wielka zmiana w Szwajcarii. Polacy wciąż czekają
5 godzin temu
Donald Trump mówi o Polsce. Tłumaczy, kiedy pomoże
5 godzin temu
Niemcy zaostrzają politykę migracyjną. Nowe ograniczenia
6 godzin temu
Śmieciówki w odstawkę. Czy to się uda?
6 godzin temu
Polecane
Sypnęło niespodziankami w Seulu
1 godzina temu
Seul. Zawodniczki rozstawione w odwrocie
4 godzin temu
BJK Cup Finals. Wielka Brytania melduje się w półfinale
5 godzin temu
Była ciągle wyczerpana. Zdradziła na co choruje
6 godzin temu