Jeszcze dekadę temu luksus kojarzył się przede wszystkim z ekskluzywnością, niedostępnością i materialnymi symbolami statusu. Dziś zarówno globalne, jak i polskie marki luksusowe redefiniują swoje podejście, stawiając na personalizację, doświadczenia i nowoczesne technologie. Klienci oczekują już nie tylko najwyższej jakości produktów, ale przede wszystkim wyjątkowych, angażujących przeżyć – zarówno online, jak i offline.
Luksus na nowo: Personalizacja, technologia i doświadczenie – jak zmienia się rynek dóbr luksusowych w Polsce i na świecie
6 miesięcy temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Luksus na nowo: Personalizacja, technologia i doświadczenie – jak zmienia się rynek dóbr luksusowych w Polsce i na świecie
Powiązane
Kolejne weta prezydenta. Chodzi o podwyżki
3 godzin temu
Unijne źródła: Podpisanie umowy z Mercosurem odłożone!
4 godzin temu
Zwrot na szczycie w Brukseli. Dotyczy umowy z Mercosurem
4 godzin temu
Brudne słoiki wyrzucaj do tego kosza. Wiedziałeś o tym?
5 godzin temu
Polecane
Słodko-gorzki występ Magdy Linette
2 godzin temu













