Zarządzane przez EPP M1 Poznań, jedno z największych rodzinnych centrów handlowych w Wielkopolsce, szykuje rewolucję w swojej propozycji. Obiekt zyskał właśnie nowego, unikalnego najemcę, CentrumRowerowe.pl, który debiutuje w Wielkopolsce i otwiera w M1 Poznań swój czwarty stacjonarny salon w Polsce. A to dopiero początek wielkich zmian.
Już latem do oferty centrum dołączy HalfPrice, proponujący światowe marki m.in. z kategorii moda, wyposażenie domu czy artykuły sportowe w atrakcyjnych cenach. Klienci mogą też już korzystać z asortymentu niedawno otwartego sklepu firmy odzieżowej Reporter oraz biura podróży Rainbow. Wszystkie nowe kontrakty obejmują ponad 5 000 mkw. powierzchni handlowej, co świadczy o imponującej transformacji M1 Poznań.
CentrumRowerowe.pl w Poznaniu
CentrumRowerowe.pl to kultowy brand w świecie rowerowym, który od lat wyznacza standardy w segmencie sportowym. Z asortymentem składającym się z ponad 6 500 produktów, od rowerów, przez części i akcesoria, po odzież dla dzieci i dorosłych, firma nieustannie rozwija się, odpowiadając na potrzeby pasjonatów dwóch kółek. Początkowo, działając wyłącznie online, marka dostrzegła wartość bezpośredniego kontaktu z klientem i z sukcesem przeszła do modelu omnichannel. Otwarcie salonów stacjonarnych w wyselekcjonowanych lokalizacjach, w tym najnowszego w M1 Poznań, to odpowiedź na potrzebę kontaktu konsumenta z produktem i dowód na strategiczne podejście CentrumRowerowe.pl do jej zaspokojenia.
Salon w M1 Poznań to nie tylko jeden z zaledwie czterech punktów stacjonarnych w Polsce, ale także wyjątkowa przestrzeń, która przyciąga odwiedzających z całego regionu. To miejsce, gdzie można wypróbować sprzęt w zróżnicowanych, realistycznych warunkach, korzystając np. ze ścieżki do testowania roweru, porozmawiać z ekspertami i stać się częścią społeczności miłośników rowerów.

– M1 Poznań jest dziś w fazie intensywnego rozwoju, a zmiany, które wprowadzamy przekładają się na rosnące zainteresowanie klientów i partnerów biznesowych. Otwarcie salonu CentrumRowerowe.pl to dla nas istotny krok – marka, która przez lata budowała swoją pozycję w sprzedaży internetowej, postanowiła rozwinąć obecność stacjonarną właśnie w naszym centrum, wybierając M1 na swoją pierwszą lokalizację w Wielkopolsce. To wyraźny sygnał, iż jesteśmy postrzegani jako wartościowy partner dla nowoczesnych brandów, które chcą być bliżej konsumentów – zarówno online, jak i offline. Połączenie tych dwóch kanałów pozwala budować silniejsze relacje z odbiorcą i lepiej odpowiadać na jego potrzeby. Mamy ambitne, długoterminowe plany związane z odświeżeniem propozycji M1 Poznań. Wprowadzenie silnych, wyjątkowych marek to okazja do przyciągnięcia nowych klientów i umocnienia pozycji centrum na handlowej mapie regionu – komentuje Joanna Brus, Leasing Manager w EPP.
Nowości w M1 Poznań
Latem na mapie centrum pojawi się także HalfPrice – marka, która w krótkim czasie zdobyła rozpoznawalność, dzięki szerokiemu wyborowi odzieży, obuwia, dodatków do domu i akcesoriów czy przekąsek. Jej obecność w M1 Poznań to kolejny krok w stronę oferty, która łączy różne potrzeby zakupowe w jednym miejscu. HalfPrice przyciąga klientów szukających zakupowych perełek, od znanych marek w przystępnych cenach – to odpowiedź na rosnące znaczenie podejścia smart shoppingowego.
Odwiedzający M1 Poznań już teraz mogą korzystać z nowych sklepów, które wzbogacają propozycję centrum i odpowiadają na potrzeby różnych grup odbiorców. Do grona najemców dołączyła dynamiczna i wyrazista marka Reporter, skierowana do młodzieży ceniącej styl streetwearowy i swobodę wyrażania siebie. Z kolei osoby planujące wyjazdy mogą liczyć na profesjonalne wsparcie doradców w punkcie biura podróży Rainbow, które wzmacnia ofertę usługową obiektu i pomaga w wyborze idealnej destynacji na najbliższy letni wypoczynek oraz organizacji egzotycznych podróży, rejsów czy objazdowych wycieczek.