Polska marka Tatuum otworzyła sklep w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Salon po remodelingu, o powierzchni 180 mkw. znajduje się na parterze w sąsiedztwie sklepu Peek & Cloppenburg. To kolejne marka modowa, która wzbogaciła tenant -mix Magnolia Park we wrześniu.
Salon Tatuum w Magnolia Park powstał według najnowszego standardu premierowo zaprezentowanego niedawno w krakowskiej Bonarce. Łączy on funkcjonalność z przytulną estetyką utrzymaną w pastelowych barwach. Projekt bazuje na eklektycznym podejściu, w którym klasyczne elementy vintage zestawiono z nowoczesnymi akcentami, tworząc kameralną, a zarazem elegancką przestrzeń, sprzyjającą komfortowym zakupom i podkreślającą wizerunek Tatuum jako marki świadomie budującej doświadczenie klienta.
Szersza oferta modowa w Magnolia Park
– W tym roku bardzo dynamicznie rozwijamy ofertę modową Magnolia Park. Kilka dni temu dołączyła do nas marka Lancerto, a także największy w regionie salon marki HalfPrice. Salon Tatuum jest doskonałym uzupełnieniem naszej oferty z modą dla kobiet, które cenią sobie wysoką jakość i wygodę. Inwestycje w nowe formaty oraz duże, wygodne powierzchnie potwierdzają, iż Magnolia jest atrakcyjnym miejscem do prowadzenia i rozwoju biznesu we Wrocławiu i regionie – podkreśla Marta Kocik, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

Tatuum to polska marka odzieżowa obecna na 30 europejskich rynkach. Wyróżnia się filozofią łączenia klasycznej elegancji z nowoczesnym designem, oferując kolekcje stworzone z myślą o osobach ceniących komfort, styl i ponadczasowość. W kolekcjach Tatuum wykorzystywane są naturalne materiały, a każdy element odzieży charakteryzuje się starannym wykonaniem oraz dbałością o detale, co zapewnia trwałość i wysoką jakość kolekcji.
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowym na Dolnym Śląsku. Na blisko 100 tys. mkw. działa ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. miejsc parkingowych.


