Malezyjska sieć MR.DIY otworzy latem cztery sklepy w galeriach handlowych w Warszawie

2 dni temu

Warszawa, 26.06.2025 (ISBnews) – Malezyjska sieć dyskontów MR.DIY otworzy latem cztery sklepy w galeriach handlowych w Warszawie, podano w komunikacie. realizowane są rozmowy z kolejnymi warszawskimi obiektami, a nowe otwarcia są planowane na 2025 rok.

“Malezyjska sieć dyskontów zapowiada dynamiczną ekspansję na stołecznym rynku. Już tego lata sklepy z artykułami dla domu i do majsterkowania pojawią się w Galerii Wileńskiej, CH Blue City, CH Zielony Targówek i w Galerii Młociny. realizowane są rozmowy z kolejnymi warszawskimi obiektami, a nowe otwarcia są planowane na 2025 rok” – czytamy w komunikacie.

Sieć rozpoczęła swoją działalność w Polsce w połowie listopada ubiegłego roku. Dotychczasowe lokalizacje MR.DIY to centra handlowe w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej. Jako pierwszy w stolicy otworzy się sklep w Galerii Wileńskiej (1 072 m2). Kolejne warszawskie salony znajdą się w następujących lokalizacjach: Blue City (599 m2), na Targówku (894 m2) i w Galerii Młociny (1 231 m2). Ostatni z wymienionych sklepów będzie największym z dotychczas działających na polskim rynku, wymieniono w materiale.

“Debiut w Warszawie to istotny krok w ekspansji na polskim rynku, tym bardziej iż w podobnym czasie pojawimy się w aż czterech stołecznych destynacjach. Jesteśmy przekonani, iż wychodzimy do klientów z atrakcyjną ofertą, a różnorodność asortymentu, jakim dysponujemy, z powodzeniem uzupełni warszawski rynek o towary nietuzinkowe, poszukiwane przez całe rodziny. Nasz wybór nieprzypadkowo padł na obiekty handlowe ze stabilną pozycją w mieście i okolicach, chętnie wybierane przez lokalne społeczności i z takimi zestawami najemców, iż świetnie i precyzyjnie je uzupełnimy” – powiedziała dyrektor ds. rozwoju biznesu w MR.DIY Poland Magdalena Nazarewicz, cytowana w komunikacie.

W Warszawie marka MR.DIY po raz pierwszy pojawi się w innym formacie niż centrum handlowe.

“Otwierając sklep w parku handlowym Zielony Targówek, realizujemy naszą strategię, aby być jak najbliżej klientów i zapewnić im komfortowe warunki zakupów. Format parków handlowych nie jest znany w Malezji, skąd wywodzi się nasza marka. Co jednak ważne, MR.DIY elastycznie dostosowuje swoją strategię ekspansji do realiów rynków, na których postanawia się rozwijać” – dodała Nazarewicz.

Sieć MR.DIY zaoferuje warszawiakom produkty z 10 kategorii. Będą to artykuły gospodarstwa domowego, narzędzia do majsterkowania, artykuły dekoracyjne, szkolne i biurowe, akcesoria samochodowe, a także zabawki i produkty dla zwierząt, podano także.

Malezyjska sieć istnieje od 2005 roku i w tej chwili posiada ponad 4500 sklepów w 14 krajach: w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, jak również w Turcji i Hiszpanii, a od czerwca br. również w RPA. Polska jest trzecim europejskim krajem w portfolio spółki.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału