Jeśli myślisz, iż Ci młodzi to już tylko w te gry grają, to warto wiedzieć, że:
Starcraft jest sportem narodowym w Korei Południowej, Gaming ma większą wartość niż muzyka i kino. Gracz graczowi nierówny. Możesz sam być graczem.
Jeśli gamingiem interesuje się Gucci, Netflix, Durex czy BMW, to wiedz, iż właśnie te firmy budują świadomość wśród odbiorców, którzy zaczną kupować już za kilka lat. W tym odcinku przedstawimy Wam Wiktorię, która opracowała sposób na stworzenie 100 000 reklam produktu, docierających do wyselekcjonowanych odbiorców, trafiających do nich w najlepszym czasie. Bez Facebooka i Google.
Sednem jest przekaz, który nie jest standardową zachętą do kupna. Mały głód, wbijający Ci szpilki, gdy zostaniesz pokonany przez przeciwnika? Wiktoria razem z jej zespołem wie, jak zagospodarować ponad 2 i pół godziny spędzanych na oglądaniu gier przez fanów gamingu.
To właśnie dlatego uzyskuje coraz większe finansowanie a na rynku startupów przebija się uporem, wiarą w rozwiązanie i działaniami, które zainspirują wszystkich, niezależnie od wieku.
Pozdro dla Starego Dziada, if you know what I mean!
Podcast z Programistką Gier: https://link.chtbl.com/WeraProgramistkaGier
Ekonomia Gamingu: https://link.chtbl.com/JakSprzedacGreMobilna
Stary Dziad na YouTube: https://www.youtube.com/@starydziad
Intro 00:00:00
Gaming to więcej niż muzyka i kino razem wzięte 00:02:20
Ekonomia gier to miliardy 00:05:36
Jak monetyzować czas w grach 00:12:34
Jak dotrzeć do gamerów 00:19:58
Mały Głód zrobi Ci dowcip 00:27:58
Technologia InStreamly 00:33:52
Jak pracować ze streamerami 00:39:21
Japonia, Turcja, świat streamerów 00:43:56
Jak zdobyć finansowanie od inwestorów 00:48:26
Outro 00:53:41