Hiszpańska marka odzieżowa otwiera nowy salon we Wrocławiu, tym samym kontynuując poszerzanie swojej oferty na lokalnym rynku. Kluczowym wyróżnikiem nowego lokalu Mango jest dział męski, którego otwarcie we Wroclavii stanowi pierwszą ekspansję tej linii poza Warszawą. Lokal o powierzchni 840 mkw. został zaaranżowany zgodnie z najnowszą koncepcją architektoniczną marki, inspirowaną klimatem śródziemnomorskim.
Nowy salon Mango w centrum handlowym Wroclavia to istotny krok w rozwoju marki w Polsce. Wybór tej lokalizacji – w samym sercu Wrocławia – podkreśla wspólne podejście Mango i Wroclavii do jakości przestrzeni, dbałości o detale oraz rosnącej roli zrównoważonego podejścia w handlu. Efektem współpracy jest lokal, która łączy estetykę z funkcjonalnością, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów.
Salon w koncepcie New Mediterranean
Wnętrze salonu we Wroclavii zostało zaprojektowane zgodnie z koncepcją New Mediterranean, inspirowaną estetyką śródziemnomorską. W jego aranżacji królują ciepłe odcienie i naturalne materiały, takie jak drewno i marmur, tworząc zarazem stylową, jak i wygodną przestrzeń. Dla zapewnienia komfortu klientów, wydzielono także strefy relaksu oraz przestronne przymierzalnie z możliwością regulacji natężenia światła.
W linii Woman dostępnej w salonie znajdują się dwie kolekcje: Formal – ponadczasowa i kobieca, oraz Urban – prostsza, codzienna propozycja. Klientki znajdą tu pełną ofertę marki, w tym sezonowe kolekcje Selection, wyróżniające się nowoczesnym krojem i wysoką jakością, a także limitowane kolekcje kapsułowe oraz projekty specjalne. Uzupełnieniem oferty jest dział MAN, który zadebiutował we wrocławskiej Wroclavii jako pierwsza męska linia Mango poza Warszawą. To strategiczny krok w rozwoju marki, odpowiadający na rosnące zainteresowanie klientów modą męską.
Lokal znajduje się na poziomie 1 centrum, obok Peek & Cloppenburg.
Unikatowy tenant-mix
– Cieszymy się z otwarcia salonu Mango, które stanowi dla nas potwierdzenie zaufania najemców do Wroclavii. Marka ta, z unikatowym połączeniem szerokiej oferty produktowej i dbałością o komfort klienta, doskonale wpisuje się w nasz tenant-mix. To kolejny przykład, jak konsekwentnie realizujemy misję tworzenia miejsca pierwszego wyboru dla klientów poszukujących jakościowych doświadczeń zakupowych. – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektorka Wroclavii,.
Mango, znane ze współpracy z ikonami stylu, takimi jak Victoria Beckham, Penelope Cruz, Camille Charrière czy Kaia Gerber, konsekwentnie realizuje ideę przemyślanych zakupów. Marka dąży do oferowania produktów, które charakteryzują się trwałością i mają towarzyszyć klientom przez dłuższy czas, stając się integralną częścią ich codziennej garderoby.