30 października to wyjątkowy dzień w historii sieci dm w Polsce. Tego dnia do zakupowej mapy marki dołączają dwa nowe sklepy – w Cieszynie (Viva Park Cieszyn) oraz w Wołominie (Galeria Wołomin). Dzięki temu dm przekracza symboliczny próg 70 drogerii w kraju. Sieć podsumowuje również, w których miastach mieszkańcy zyskali swoje nowe, ulubione miejsca zakupów.
Drogeria dm konsekwentnie rozwija się w Polsce. Od początku roku otworzyła 20. nowych sklepów i zapowiada kolejne. Nowe drogerie dm pojawiły się w: Nowym Targu, Kostrzynie, Opolu, Świdnicy, Warszawie (2 sklepy), Krakowie, Kłodzku, Łodzi, Wrocławiu (2 sklepy), Poznaniu (2 sklepy), Tarnowskich Górach, Ciechanowie, Lesznie, Lubsku, Skierniewicach, Wołominie i Cieszynie.
– Mijający rok to czas intensywnego i satysfakcjonującego rozwoju dm. Konsekwentnie realizujemy strategię ekspansji, wzmacniając naszą obecność w codziennym życiu klientów – mówi Marcin Detko, dyrektor obszaru ekspansji dm w Polsce. – Trzymamy się sprawdzonych formatów sklepów, bo to one gwarantują komfort i jakość, od atmosfery aż po najdrobniejsze rozwiązania. Dzięki temu każde nowe miejsce jest spójne z doświadczeniem, którego klienci oczekują od dm: przyjemnością, spokojem i poczuciem „bycia u siebie”. – dodaje.
Rośnie rozpoznawalność marki dm
Każde nowe otwarcie pokazuje, iż mieszkańcy z euforią witają drogerie w swoich miastach, a zespół dm z tą samą gościnnością zaprasza ich do swojego świata. Drogerie dm stają się miejscem codziennych, niespiesznych zakupów dla coraz większej liczby Polaków. Wiedzeni ciekawością, wracają po produkty, ale też po atmosferę – cieplejszą, bliższą temu, co dobrze znają z domu.
Z myślą o komforcie klientów drogerie oferują szereg udogodnień: strefy odpoczynku, miejsca dla rodziców z dziećmi – bujane koniki, przewijaki z zapasem darmowych pieluch i kąciki do karmienia – doskonałe dla całych rodzin. Są też dodatkowe usługi foto, stacje darmowego pakowania prezentów czy urodowa Strefa Inspiracji z ofertą makijażową. A wszystko po to, by zakupy w dm były naturalnym, miłym rytuałem, a nie obowiązkiem do „odhaczenia”. To człowiek jest w centrum działań dm, a filozofia ta znajduje odzwierciedlenie zarówno w aranżacji wnętrz sklepów, jak i sposobie obsługi klientów. Dlatego drogeria zwraca szczególną uwagę na profesjonalne doradztwo i dbałość o wyjątkowe doświadczenia zakupowe.
Marka zyskuje rozpoznawalność zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Klienci wracają do dm, bo znajdują tu nie tylko produkty, ale też przyjazną domową wręcz atmosferę i wartości, z którymi chcą się utożsamiać. Na wszystkie otwarcia dm przygotowuje się „jak gospodarz na przyjęcie” – klientom wręcza prezenty, rabaty powitalne na zakupy oraz słodko-słone poczęstunki z produktów własnych marek. Każde wydarzenie to wyjątkowa okazja, by poznać drogerię z bliska

1 dzień temu






![[WYWIAD] Paulina Petynka, Yareal: Soho to przestrzeń do życia, pracy i spotkań](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/yareal.jpg)

