Magnolia Park poszerzyła swoją ofertę w segmencie biżuterii luksusowej. Do grona najemców dołączył manufaktura jubilerska AURORIA, oferująca bogaty wybór pierścionków zaręczynowych i obrączek ślubnych. To pierwszy salon marki jubilerskiej we Wrocławiu. Z tej okazji w ostatnim tygodniu października na klientów będą czekały nagrody i niespodzianki – w tym ekskluzywna premiera nowego modelu pierścionka zaręczynowego.
– Na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy w Magnolia Park pojawiło się wiele nowości, odpowiadających na indywidualne potrzeby naszych klientów. Jestem dumna, iż do tego grona dołączyła autorska manufaktura, której znakiem rozpoznawczym jest jakość i wyjątkowa dbałość o indywidualne potrzeby klienta. euforia jest tym większa, iż marka AURORIA ma swój drugi salon sprzedaży stacjonarnej w Polsce i pierwszy we Wrocławiu wybrała właśnie Magnolia Park. To kolejny dowód na silną pozycję naszego centrum handlowego i umiejętność współpracy z poszukiwanymi przez klientów markami – komentuje Marta Kocik, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.
Stylowe wnętrza nowego salonu
AURORIA to młoda marka jubilerska łącząca tradycyjne rzemiosło z kulturą innowacji, tworząc dostępną cenową biżuterię o wysokiej jakości. W ofercie marki znajduje się biżuteria zaręczynowa i ślubna. Firma oferuje szeroką gamę kruszców, w tym żółte, białe i różowe złoto, uzupełnione o różnorodne kamienie szlachetne.

Wyróżnikiem wrocławskiego salonu jest wysmakowane, pastelowy wnętrze, nowoczesne wzornictwo i urządzenia wspierające w wyborze idealnego modelu biżuterii ślubnej. Całe wnętrze wrocławskiego salonu zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić jak najbardziej komfortowe doświadczenie. Marka słynie z dbałości o wyjątkowe doświadczenie klienta. W nowo otwartym punkcie w Magnolia Park stworzono prywatną strefę dla par, gdzie w komforcie i bez pośpiechu mogą wybrać wymarzony model biżuterii. Ponadto w salonie można samodzielnie skonfigurować wymarzony pierścionek, ale i zamówić autorski wzór biżuterii ślubnej. Dzięki czemu każdy klient ma możliwość stworzenia biżuterii idealnie dopasowanej do swojego stylu i charakteru relacji.
Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 230 sklepów, 30 kawiarni i restauracji oraz punkty usługowe. W galerii działa nowoczesne, 30 stanowiskowe Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego, 7-salowe kino Helios. Klienci mogą również zrobić zakupy w hipermarkecie budowlanym Castorama i sklepie Komfort. W obiekcie działa również Centrum Medyczne Magnolia Park. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Właścicielem Centrum Handlowego Magnolia Park jest NEPI Rockcastle.




1 miesiąc temu




![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)



