Marka Pako Lorente realizuje strategię omnichannel na rynkach europejskich

6 dni temu

Pako Lorente, polska marka oferująca wysokiej jakości odzież dla mężczyzn, kontynuuje realizację strategii omnichannel na rynkach europejskich. Firma posiada salony stacjonarne w Polsce, na Litwie oraz na Łotwie, a także stale zwiększa swoją obecność w internetowych kanałach sprzedaży.

Obecność marki na Litwie jest już dobrze ugruntowana dzięki rozwijającej się sieci salonów stacjonarnych. Kolejnym krokiem w realizacji strategii omnichannel, łączącej zalety tradycyjnych zakupów z wygodą e-commerce, było uruchomienie sklepu internetowego na tym rynku. Dzięki temu klienci mogą korzystać z pełnej integracji usług online i offline, co zapewnia spójne i wygodne doświadczenia zakupowe. Ponadto, wprowadzenie sprzedaży na platformie pigu.lt umożliwiło dotarcie do szerszego grona odbiorców na Litwie.

Rośnie udział e-commerce

Ekspansja na Litwę, rozwój kanałów online oraz kooperacja z nowymi platformami sprzedażowymi to najważniejsze elementy strategii Pako Lorente. Jej celem jest zwiększenie udziału e-commerce w ogólnych przychodach firmy. Marka nieustannie analizuje potrzeby i preferencje swoich klientów, dostosowując ofertę do specyfiki lokalnych rynków oraz wymagań użytkowników online.

Firma uruchomiła sklep internetowy na Litwie i rozpoczęła sprzedaż na platformach Allegro Czechy oraz Allegro Węgry. Dotychczas obecna na Allegro, Zalando i Modivo w Polsce, marka wykorzystuje zdobyte doświadczenie, by skutecznie wprowadzać swoją ofertę na nowe rynki.

Pako Lorente to polska marka zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży. Na początku skupiała swoją działalność wokół produkcji męskich koszul, wraz z rozwojem poszerzyła swój asortyment i od kilku lat tworzy pełne kolekcje uzupełnione dodatkami i akcesoriami. Dodatkowo we wrześniu 2015 r. firma otworzyła pierwszy salon w nowym koncepcie Pako Lorente Woman.

Idź do oryginalnego materiału