Marka z Grupy H&M rośnie nad Wisłą

6 dni temu

Szwedzka marka lifestyle’owa ARKET, należąca do koncernu odzieżowego H&M, planuje otwarcie drugiego sklepu stacjonarnego w Polsce. Nowy salon zadebiutuje we Wrocławiu jeszcze w tym roku, zaledwie rok po premierze marki na naszym rynku. Firma nie zdradza lokalizacji kolejnego sklepu.

– Z ogromną euforią kontynuujemy naszą ekspansję w Polsce, na rynku, na którym nasza koncepcja i kolekcje spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem lokalnej społeczności – mówi Pernilla Wohlfahrt, dyrektor zarządzająca ARKET.

Nowy sklep zaoferuje starannie wyselekcjonowany asortyment odzieży i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn, produkty do pielęgnacji ciała oraz przedmioty codziennego użytku oraz wystroju wnętrz.

Minął rok od debiutu ARKET w Polsce

Przypomnijmy, pierwszy salon ARKET w Polsce został otwarty pod koniec sierpnia 2024 roku w Warszawie. Butik o powierzchni 540 mkw. zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie.

ARKET to stosunkowo nowy koncept, który łączy salon sprzedaży z kawiarnią. Marka stawia na wysoką jakość produktów oraz ponadczasowe wzornictwo. W ofercie marki znajduje się odzież damska, męska, dziecięca, produkty dekoracyjne do domu i artykuły podróżne, takie jak torby, plecaki, czy kosmetyczki. Filozofia projektowania ARKET jest zakorzeniona w nordyckim modernistycznym ruchu XX wieku, który miał na celu połączenie świata sztuki, rzemiosła i funkcjonalnej formy w celu uzyskania niedrogich i powszechnie dostępnych przedmiotów codziennego użytku.

Obecnie na całym świecie H&M prowadzi ponad 30 sklepów działających pod marką ARKET m.in. w Chinach, Niemczech, Belgii, Danii, Szwajcarii, czy Wielkiej Brytanii. Pierwszy salon marki ruszył w 2017 roku w Londynie. Od tego czasu rozwijano również sprzedaż online, a zakupy internetowe w e-commerce Arket są wysyłane do 31 krajów.

Idź do oryginalnego materiału