Market delio poprawia aplikację mobilną

1 rok temu

Internetowy market spożywczy delio stawia na intuicyjność swojej aplikacji mobilnej, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Z tego względu przeszła ona ewolucję. Wprowadzone zmiany oraz nowy design sklepu online został przygotowany przez firmę Flying Bisons.

Delio, internetowy market spożywczy, w ciągu dwóch lat przekształcił się z mało rozpoznawalnego startupu w jednego z liderów branży e-grocery. Firma ma szansę szansę zyskać na znaczeniu jeszcze bardziej, dzięki wdrożonym ostatnio zmianom na poziomie architektury aplikacji mobilnej.

– Nasza kooperacja z delio obejmowała zaprojektowanie aplikacji mobilnej od podstaw, tak aby przenieść jej użyteczność i funkcjonalność na nowy poziom — stając się punktem odniesienia dla innych firm w branży. Dzięki naszemu sprawdzonemu procesowi projektowania, opartemu na przeprowadzonych badaniach i wdrożonej strategii, wraz z zespołem Lite e-commerce, stworzyliśmy aplikację, która jest prosta, użyteczna i spełnia oczekiwania użytkowników. W rezultacie zakupy przy użyciu urządzeń mobilnych stały się łatwe jak nigdy wcześniej. Po pierwszych komentarzach użytkowników wiemy, iż z całą pewnością delio ma wszystko, czego potrzeba, aby stać się liderem branży – tłumaczy Łukasz Kowalski, założyciel i członek zarządu Flying Bisons.

Użytkownicy świetnie zareagowali

Liv Rutkowska, Senior Product Designer w delio, tak podsumowuje efekty ewolucji aplikacji delio: -Nasi użytkownicy świetnie zareagowali na nowy design aplikacji. Widzimy zauważalną poprawę kluczowych wskaźników oraz, co najważniejsze, sporą przestrzeń do dalszego rozwoju funkcjonalności delio.

User Experience (UX), czyli projektowanie aplikacji mobilnych i stron internetowych, z myślą o potrzebach użytkowników, wpływa na opinie klientów na temat marki, ich lojalność oraz zaufanie. To cechy, które sprawiają, iż klient wraca.

– Uważamy, iż w obecnej odsłonie, nasza strona emanuje odważnym i innowacyjnym charakterem, pokazując nasze zaangażowanie w wyjątkowy design, unikalny branding i włączanie dynamicznych elementów 3D. Wyróżnikiem jest również duża ilość dokładnie opisanych przykładów zrealizowanych przez nas projektów – wierzymy, iż jest to najlepszy i najbardziej kompleksowy sposób na pokazanie efektów naszej pracy – mówi Kamil Tatol.

delio – zakupy choćby w dwie godziny pod drzwiami?

delio działa w Polsce od marca zeszłego roku, a swoim zasięgiem objęło znaczną część Warszawy oraz Krakowa. Zamówienia dostarczane są codziennie od 7 do 23, choćby w niedziele i święta! Zakupy mogą dotrzeć do klienta już choćby w dwie godziny. Dodatkowo klienci mogą skorzystać także z najniższego progu darmowej dostawy na polskim rynku e-grocery, który wynosi już 99 zł.

Ponadto, dzięki dodatkowemu modelowi dostaw na rano, delio jest obecne również w wielu mniejszych i większych miejscowościach. Wystarczy złożyć zamówienie do godziny 12 w południe, a już tej samej nocy, między północą a 8 rano zakupy zostaną dostarczone prosto pod drzwi. Tym samym usługa jest dostępna praktycznie w każdym regionie w Polsce i kreuje nowe trendy w e-grocery

Idź do oryginalnego materiału