Choć świat marketingu dynamicznie ewoluuje, jego podstawowe zasady pozostają niezmienne. Model 4P Philipa Kotlera – produkt, cena, dystrybucja i promocja – przez cały czas stanowi fundament strategii marketingowej. Jednak w dobie cyfryzacji i mediów społecznościowych najważniejsze staje się umiejętne dostosowanie klasycznych założeń do nowoczesnych kanałów komunikacji.
Marketing Miejsc i Marketing klasyczny – fundamenty niezmienne, narzędzia nowoczesne!

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Marketing Miejsc i Marketing klasyczny – fundamenty niezmienne, narzędzia nowoczesne!
Powiązane
Które przedmioty są najpopularniejsze w leasingu?
39 minut temu
Czy linie lotnicze mogą wymagać dopłat po zakupie biletu?
1 godzina temu
Polecane
Ogłoszenie o II przetargu - dz. nr 491/46
1 godzina temu
Już wszystko jasne. To dlatego Świątek nie dostała kary
1 godzina temu
Magdalena Fręch nie zagra z Rosjanką. Zwrot akcji w Miami
1 godzina temu
Ciąża a szczepienia – wyjaśnienia eksperta ►
2 godzin temu