Marketingowcy dostali rózgę. Co trzeci Polak zirytowany świątecznymi reklamami
Zdjęcie: Ponad połowa Polaków (64 proc.) uważa, że firmy startują ze świątecznymi kampaniami reklamowymi zbyt wcześnie (fot. Shutterstock)
Czy marketingowcy przesadzili ze „świąteczną magią”? Dane płynące z najnowszego badania zrealizowanego przez SW Research pokazują, iż dwie trzecie Polaków nie wierzy w świat przedstawiony w świątecznych spotkach reklamowych, a jedna trzecia jest nimi wręcz zirytowana.

1 dzień temu


![Paweł Kowalewski, Mex Polska: Retail i gastronomia wchodzą w nową fazę wzrostu [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/06/prosty-temat-mex-polska.jpg)





![Koniec dominacji Pepco. Action wskakuje na najwyższe miejsce na podium [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/07/action-sklep.jpg)