Instytucja zapewniła, iż karty nie są limitowane i na stałe wchodzą do oferty
mBank poszerzył ofertę o produkt, który może zainteresować przedsiębiorców. To karta firmowa zaprojektowana przez Jurka Owsiaka: Mastercard Business WOŚP. Dostępna jest zarówno w tradycyjnej, plastikowej formie, jak i tej wirtualnej. Co ważne, karty nie będą limitowane – instytucja wprowadza je do oferty na stałe. Umieszczona na niej grafika wygląda tak:
Przeczytajcie także: PayPo wystartował z płatnościami odroczonymi w Rumunii
Nową kartę można już bezpłatnie zamawiać w aplikacji mobilnej, serwisie transakcyjnym, poprzez infolinię oraz w placówkach banku. Po zamówieniu karty plastikowej, klient nie musi na nią czekać i może od razu aktywować w apce płatności Apple Pay czy Google Pay. Kartę można też podpiąć do Garmin Pay, Swatch Pay, Fitbit Pay i Xiaomi Pay. Bank informuje, iż kartę można udostępnić pracownikowi jako dodatek do mBiznes konta pomocniczego, jednocześnie mając kontrolę nad limitami transakcji.
Przeczytajcie także: Usługa "Blik płacę później" już działa
mBank, który jest partnerem WOŚP, podejmuje szereg działań wspierających fundację, a jednym z nich jest wydawanie karty kolekcjonerskiej. Na początku roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, iż podtrzymano tę tradycję: na rynku pojawił się plastik zmieniający kolor pod wpływem światła. Do wzięcia było wówczas 50 tys. kart.