Medicine wprowadza ekspresowa płatność w sklepie z dostawą zakupów do domu

1 miesiąc temu

Marka odzieżowa Medicine razem z Worldline wprowadza kolejne udogodnienie w salonach: szybkie płatności bezgotówkowe dzięki Tap on Mobile.

Innowacyjne rozwiązanie opiera się na wykorzystaniu funkcjonalności urządzeń, którymi na co dzień posługują się pracownicy salonów Medicine, a służy do zamawiana towarów, które nie są dostępne w danym sklepie. Funkcjonalność NFC, jaką posiadają urządzenia Zebra zintegrowane z aplikacją Worldline, umożliwia klientom płacenie zbliżeniowo u pracownika salonu, w każdym miejscu w sklepie – przy wieszaku lub w szatni. Opłacony towar jest następnie dostarczony do domu klienta.

Strategia omnichannel

– Na tym rozwiązaniu skorzysta zarówno sklep, jak i klient. Na przykład, gdy w salonie zabraknie konkretnego rozmiaru czy koloru danego produktu, personel sprawnie go zamówi. Klient zaś szybko, wygodnie, a przede wszystkim bezpiecznie ureguluje płatność, a na wskazany adres email otrzyma paragon elektroniczny. Ta funkcjonalność znacznie usprawni cały proces zamawiania produktów dla naszych klientów i będzie kolejnym, ważnym etapem wdrażania strategii omnichannelowej – mówi Maciej Stępień, Dyrektor E-commerce Medicine.

Łączenie światów online i offline

Dzięki zintegrowaniu narzędzi Medicine i Worldline połączyły ze sobą dwa światy – zamówienie towaru online za pośrednictwem urządzenia, którym dysponuje pracownik Medicine, oraz dokonywania płatności zbliżeniowych w sklepie przez klienta.

– Dodatkowo, zależy nam na podkreśleniu innowacyjnego wspólnego podejścia do jeszcze lepszego procesu obsługi klienta. Razem z Medicine robimy wszystko, aby te procesy były jak najbezpieczniejsze, szybkie, a przede wszystkim wygodne dla klientów – dodaje Artur Żymańczyk, Country Manager Poland w Worldline Merchant Services.

Z ciekawostek Polacy pobili kolejny rekord w płaceniu zbliżeniowo. NBP podaje, iż udział płatności zbliżeniowych w ogólnej liczbie płatności bezgotówkowych w terminalach POS w IV kwartale 2022 r. osiągnął historycznie najwyższy poziom – 99,5 proc. Oznacza to, iż w sklepach klienci płacą już praktycznie wyłącznie zbliżeniowo.

Idź do oryginalnego materiału