Merlata Bloom Milano ma ambitne plany. HalfPrice ma pomóc w ich realizacji

2 tygodni temu

Marka HalfPrice wybrała Merlata Bloom Milano na miejsce swojego włoskiego debiutu. 9 maja sieć off-price należąca do Grupy CCC otworzyła we współpracy z Nhood Services Italy swój pierwszy sklep w tym nowoczesnym centrum handlowo-rozrywkowym w Mediolanie.

Wprowadzenie marki HalfPrice do Merlata Bloom Milano to przemyślana decyzja wpisująca się w nasze ambitne plany rozwoju tego miejsca. Naszym celem jest uczynienie Merlata istotnym punktem na mapie zakupowej Mediolanu oraz wyznacznikiem mediolańskiego stylu życia. Chcemy, aby Merlata Bloom Milano stała się synonimem wyjątkowych doświadczeń klientów, w których zakupy, moda, rozrywka i gastronomia tworzą spójną, kompleksową ofertę – mówi Anand Remtolla, Chief Commercial Officer w Nhood Services Italy.

Wzmocnienie pozycji

– W HalfPrice znajdziemy przepis na wspaniałe zakupy, czyli ulubione marki w bezkonkurencyjnych cenach. Jestem przekonana, iż w naszym najnowszym sklepie w Merlata Bloom Milano wśród oferty obejmującej ponad 200 kategorii produktów, każdy znajdzie coś wyjątkowego, co podkreśli jego niepowtarzalny styl i osobowość – mówi Malwina Winter, dyrektor operacyjna HalfPrice.

Otwierając sklep HalfPrice, Merlata Bloom Milano rozszerza swoją ofertę modową i umacnia pozycję jednego z najważniejszych miejsc zakupowych i rozrywkowych w Mediolanie. To wydarzenie potwierdza rolę Merlata Bloom Milano jako nowoczesnej i innowacyjnej przestrzeni na rynku nieruchomości komercyjnych – podkreśla Alessandro Ossena, menedżer Merlata Bloom Milano.

Rozwój HalfPrice

Sieć HalfPrice powstała w Polsce w 2021 roku i obecnie prowadzi ponad 150 sklepów w 14 krajach. Tej wiosny również włoscy klienci odkryją szeroką ofertę międzynarodowych marek dostępnych w tej sieci, odwiedzając centrum handlowe Merlata Bloom Milano. Nowy sklep HalfPrice mieści się na pierwszym piętrze obiektu pod charakterystyczną szklaną kopułą. Na powierzchni 5 tys. mkw. oferuje klientom bogaty wybór marek premium, dostarczając im wyjątkowe wrażenia zakupowe, czyli poszukiwanie okazji zakupowych.

W ofercie sieci HalfPrice znajdują się produkty z wielu kategorii – odzież, obuwie, akcesoria oraz artykuły dla domu i zwierząt – w atrakcyjnych cenach. Ta innowacyjna koncepcja off-price wyróżnia się połączeniem wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach, co jest bardzo atrakcyjne dla włoskich konsumentów. HalfPrice zapewnia również szeroki wybór unikatowych marek z całego świata, z których wiele było wcześniej niedostępnych na włoskim rynku.

Nhood Services Italy świadczy usługi na rzecz operatorów detalicznych w zakresie nieruchomości komercyjnych i rewitalizacji obszarów miejskich. Dzięki takiemu podejściu Nhood z powodzeniem wprowadził kilka międzynarodowych marek na rynek włoski, pomagając im zidentyfikować możliwości rozwoju i wybrać najbardziej odpowiednich partnerów do rozszerzenia ich obecności handlowej i budowania marki w tym kraju.

Idź do oryginalnego materiału