Na podcast “Męskoosobowy” złoży się 10 odcinków, a premiery kolejnych odsłon podcastu będą miały miejsce w każdą sobotę na Wyborcza.pl, w aplikacji “Wyborczej” oraz na Spotify, Apple Podcasts, YouTube i w aplikacji TOK FM.
Przez najbliższe tygodnie redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” będą publikować również artykuły w ramach cyklu “Męskość na nowo”. Wszystkie teksty w ramach akcji będzie można czytać na Wyborcza.pl (tutaj). Są wśród nich m.in. rozmowa z generałem Romanem Polko o najgorszych męskich wadach, reportaż “Dużego Formatu” o męskiej przyjaźni i braterstwie, artykuł “Wysokich Obcasów” o mężczyznach na nowe czasy czy tekst Wyborcza.biz o tym, dlaczego "słowiański maczyzm" odciska piętno na rynku nieruchomości.
Projekt "Męskość od nowa" wspiera kampania promocyjna, która obejmie m.in. serwisy internetowe wydawcy i media społecznościowe. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu Wyborcza.pl.