Meta kończy sprzedaż NFT na Instagramie i Facebooku

1 rok temu
Kilka miesięcy po wejściu na rynek niewymienialnych tokenów Meta rezygnuje ze wsparcia sprzedaży NFT na Facebooku i Instagramie. Firma zamierza skupić się na innych sposobach wspierania twórców. fot. depositphotos.com
„Cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie” pojawiły się na Facebooku i Instagramie w drugiej połowie 2022 roku, jako dodatkowa możliwość zarabiania pieniędzy w social mediach. Wybrani twórcy zyskali dostęp do narzędzi, które umożliwiały tworzenie tokenów na blockchainie Polygon, a następnie sprzedawanie ich na platformach społecznościowych. Po kilku miesiącach obsługa NFT została udostępniona na kolejne 100 krajów.
Jak tłumaczył wówczas Mark Zuckerberg, sprzedaż NFT na Instagramie i Facebooku miała również odgrywać kluczową rolę w rozwoju Metaverse, które stało się oczkiem w głowie twórców Mety.
Po niespełna roku od przedstawienia ambitnych planów, Meta wycofuje się ze...
Idź do oryginalnego materiału