Meta Threads osiąga 175 milionów użytkowników rok po uruchomieniu

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Półtora roku temu Threads było tylko błyskiem w oku Marka Zuckerberga.

Teraz rywal X Elona Muska osiągnął ponad 175 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, powiedział dyrektor generalny Meta ogłoszony w środę.

Jak w przypadku każdej sieci społecznościowej, a szczególnie w przypadku Threads, miesięczni użytkownicy opowiadają tylko część historii wzrostu. Jest to wymowne, iż w przeciwieństwie do Facebooka, WhatsApp i Instagrama, Meta nie udostępniła jeszcze dziennych liczb użytkowników. To pominięcie sugeruje, iż Threads przez cały czas otrzymuje wiele przelotnych odwiedzin od osób, które jeszcze nie stały się regularnymi użytkownikami.

Słyszałem od pracowników Meta w ostatnich miesiącach, iż większość wzrostu aplikacji przez cały czas pochodzi z jej promocji w Instagramie. Obie aplikacje korzystają z tego samego systemu kont, który nie powinien się zmienić.

Mimo wszystko 175 milionów użytkowników miesięcznie w przypadku aplikacji działającej przez rok to nic, na co można by kręcić nosem, zwłaszcza biorąc pod uwagę nieregularną historię Meta w zakresie uruchamiania samodzielnych eksperymentów z aplikacjami na przestrzeni lat. Zuckerberg ma był dla mnie otwarty i inne, które jego zdaniem Wątki ma realną szansę zostać kolejną aplikacją firmy, z której skorzysta miliard użytkownikówAby utrzymać historię wzrostu, powiedziano mi, iż Meta koncentruje się na rynkach, na których uważa, iż ​​jest szansa na przejęcie większego udziału w rynku od X — na przykład w Japonii.

Na razie Threads jest przez cały czas stratnym liderem finansowym dla Meta, choć z pewnością może sobie pozwolić na finansowanie go w nieskończoność. Wewnętrznie, powiedziano mi, iż dyrektorzy myślą o włączeniu reklam w Threads w przyszłym roku, choć dokładny plan jest wciąż niepewny. Łatwo zrozumieć, jak Threads mógłby podłączyć się do istniejącego systemu reklam Instagrama. A biorąc pod uwagę Meta celowa decyzja o odsunięciu polityki na dalszy plan I zachęcaj do treści o charakterze lekkimmoże to być atrakcyjna oferta dla reklamodawców poszukujących alternatywy dla X, która będzie bezpieczniejsza dla marki.

„Byłoby wspaniale, gdyby stało się naprawdę, naprawdę duże, ale tak naprawdę bardziej interesuje mnie to, czy stanie się istotne kulturowo i czy zdobędzie setki milionów użytkowników” – powiedział szef Instagrama, Adam Mosseri. powiedział mi, kiedy Threads po raz pierwszy wystartował. Rok później aplikacja zdecydowanie ma więcej do zrobienia na froncie kulturowym. Ale fakt, iż wciąż się rozwija, oznacza, iż ​​Meta ma pas startowy, aby to się stało.



Source link

Idź do oryginalnego materiału