Mex Polska: cztery otwarcia w pół roku – roczny plan na wyciągnięcie ręki

3 tygodni temu

Od początku 2025 roku Grupa Mex Polska otworzyła już cztery nowe lokale własne, co oznacza, iż jest na dobrej drodze do realizacji całorocznego planu zakładającego sześć otwarć. Zarząd podkreśla, iż prowadzone działania są zgodne z przyjętym harmonogramem inwestycyjnym, a spółka nie zwalnia tempa mimo wymagającego otoczenia.

W minioną sobotę, 21 czerwca br., uruchomiony został kolejny lokal pod szyldem Prosty Temat – dynamicznie rozwijającej się marki casual dining. Lokal, zlokalizowany przy Placu Szczepańskim 3 w Krakowie, to 57 lokal w strukturze operacyjnej Grupy.

Ekspansja w największych aglomeracjach

Rynek krakowski jest doskonale znany Grupie Mex Polska, która od lat jest tam obecna, posiadając ugruntowaną pozycję i rozpoznawalność swoich marek wśród mieszkańców i turystów. Nowo otwarty lokal, o powierzchni ok. 250 mkw., znajduje się w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w centrum miasta.

Otwarcie lokalu Prosty Temat w Krakowie wpisuje się w założenia naszej strategii rozwoju, zakładającej ekspansję w największych polskich aglomeracjach o wysokim potencjale frekwencyjnym i dochodowym. Kraków, z intensywnym ruchem turystycznym i rozwiniętym rynkiem gastronomicznym, idealnie wpisuje się w ten model – mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska S.A.

Prosty Temat to nowoczesny koncept z segmentu casual dining, skierowany do konsumentów podążających za aktualnymi trendami kulinarnymi i estetycznymi. Koncept opiera się na autorskim menu, wysokiej jakości produktach oraz wyrazistym, nowoczesnym wystroju wnętrz. Oferta przyciąga świadomych konsumentów poszukujących lokali o nieprzeciętnym stylu i swobodnej atmosferze.

Prosty Temat x 3

Krakowski lokal to już trzeci punkt działający pod marką Prosty Temat – obok lokali znajdujących się w Warszawie, ul. Szpitalna 1 (Plac Pięciu Rogów) oraz Sopocie, ul. Bohaterów Monte Cassino 60.

– Nowa inwestycja w Krakowie została przeprowadzona z dużą starannością, tak aby goście od pierwszego momentu rozpoznawali klimat Prostego Tematu. Osiągnięty efekt pozwala z optymizmem patrzeć na szanse tego miejsca na krakowskim rynku, a tym samym na szybki zwrot z inwestycji oraz osiągnięcie rentowności operacyjnej lokalu w możliwie krótkim czasie – podsumowuje Paweł Kowalewski.

Jest to spójne z modelem biznesowym Grupy, który zakłada zwiększanie skali działania przy jednoczesnym wzroście efektywności i utrzymaniu wysokich standardów operacyjnych.

Idź do oryginalnego materiału