Miał być okrzyk radości, a tu falstart. Chiński gigant otwiera pierwszy sklep w Polsce. Jest nowa data
Zdjęcie: miniso, handel
Wielkie premiery potrafią przyciągnąć tłumy, ale czasem choćby najbardziej dopięte plany wymagają nagłej zmiany. Pierwszy sklep znanej azjatyckiej sieci oferującej sprzedaż produktów stworzonych we współpracy z globalnymi markami takimi jak Hello Kitty, Disney, Marvel czy Coca-Cola miał właśnie rozpocząć działalność w Polsce. Tuż przed startem ogłoszono jednak, iż otwarcie się opóźni. Co stanęło na przeszkodzie i kiedy polscy klienci będą mogli wejść do środka?

4 miesięcy temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)