„Podaj dalej, jak być bezpiecznym w sieci” — to hasło, które firmuje kolejny sezon gry Miasto ING w Roblox. W wydarzeniu otwierającym wzięło udział blisko 35 tys. osób.

Miasto ING
Miasto ING to inicjatywa edukacyjna ING Banku Śląskiego. Instytucja była pierwszym bankiem w Polsce, który pojawił się na platformie Roblox. Miało to miejsce w 2022 roku. Od tej pory kolejne edycje gry edukacyjnej przybliżają uczestnikom tematykę bezpieczeństwa w sieci. W Mieście ING dzieci poznają również podstawy oszczędzania, zarabiania i zarządzania finansami. Bank poinformował o rozpoczęciu czwartego sezonu inicjatywy.
„Nowy sezon w „Mieście ING” w Roblox konsekwentnie realizuje nasze założenia związane z edukowaniem dzieci w zakresie cyberbezpieczeństwa w sposób przystępny i dostosowany do ich wieku. Tym razem robimy krok dalej – edukujemy, ale również motywujemy dzieci do tego, by swoją wiedzą dzieliły się z innymi. Jest z nami już ponad milion graczy, a to prawie 1/2 dzieci w wieku 7-12 w Polsce*. Osiągnęliśmy ponad 3,2 mln wizyt w Mieście, gracze wykonali ponad 600 tys. lekcji w Akademii Cyberbezpieczeństwa oraz ponad 260 tys. quizów dotyczących bezpieczeństwa w sieci. Udało nam się więc stworzyć grę, która dała dzieciom możliwość nauki w najbardziej przyjazny sposób, czyli przez zabawę. Wierzymy, iż umiejętności i doświadczenia nabyte w dzieciństwie zaprocentują w dorosłym życiu i ułatwią poruszanie się w świecie finansów” – podkreśla Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
„Podaj dalej, jak być bezpiecznym w sieci”
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest „Podaj dalej, jak być bezpiecznym w sieci”. Bank będzie rozwijał je poprzez szereg inicjatyw, takich jak np.: wieża rymów, sklep muzyczny, osiedle nowych domów, czy zbieranie nutek. Dodatkowo bank przygotował scenariusze lekcji dla szkół oparte na motywach gry. Można je bezpłatnie pobrać ze stron Fundacji ING Dzieciom.
Eventem otwierającym nową edycję Miasta ING była pierwsza w Robloxie „Bitwa na rymy”. Wzięli w niej udział freestyler Edzio i Fusialka z Ekipy Friza. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 35 tys. osób.
Za koncept strategiczny i nadzór nad przygotowaniem kampanii odpowiedzialna była Agencja kreatywna GONG. Wdrożenie pomysłu i koncepcji Miasta ING przeprowadził Game Changer, a za media odpowiadało Mullen Lowe Media Hub.
Więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie internetowej ING Banku Śląskiego.
Źródło grafiki: ING Bank Śląski

Eksperci Banku BNP Paribas z prestiżowymi nagrodami. Ich analizy rynkowe mają wysoką skuteczność

PKO BP zapowiada prace techniczne. Możliwe utrudnienia w IKO
Czytaj więcej

Najlepsze konta firmowe z premią w styczniu 2025

Dopłata do ogrzewania w 2022 roku. Kto może się ubiegać i jak złożyć wniosek? Promocje bankowe sposobem na wsparcie budżetu przed zimą!

Jak zamknąć konto Revolut? Poradnik krok po kroku
