Michał Seńczuk, Studenac: gwałtownie się rozwijamy, ale nie zamierzamy iść drogą Żabki

1 tydzień temu
Zdjęcie: Michał Seńczuk, Studenac (fot. wiadomościhandlowe.pl)


Chorwacka sieć Studenac, pomimo podobieństw do polskiej Żabki, nie zamierza iść jej drogą. przez cały czas chce koncentrować się na ofercie spożywczej, rozbudowując przy tym asortyment, także ten w ramach marki własnej. Stawia też na budowanie lojalności klientów, która w obszarze proximity ma wielki wpływ na obroty detalistów. O słuszności obranej drogi może świadczyć wzrost liczby sklepów. Przez 5 lat transformacji Studanec urósł trzykrotnie – opowiada prezes Michał Seńczuk podczas debaty "Obudzić konsumentów! Retail poprawia modele biznesowe i szuka nowych źródeł przychodów", przeprowadzonej w ramach Retail Trends 2024.
Idź do oryginalnego materiału