Od początku lipca obowiązuje w Polsce "Akt o Dostępności", czyli ustawa, która ma uczynić usługi - także finansowe - dostępnymi dla wszystkich, bez względu na jego ewentualne ograniczenia. Skargi na brak dostępności można składać do PFRON oraz do Rzecznika Finansowego. Ile ich było w pierwszym miesiącu obowiązywania ustawy? I jakie problemy zgłaszają klienci banków?
Minął pierwszy miesiąc obowiązywania ustawy o dostępności. Ile skarg od klientów wpływa do banków i nadzorców? Kto ma problem?

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Minął pierwszy miesiąc obowiązywania ustawy o dostępności. Ile skarg od klientów wpływa do banków i nadzorców? Kto ma problem?
Powiązane
Marketing B2B
5 godzin temu
SMS premium i subskrypcje. Jak z nich zrezygnować?
6 godzin temu
Polecane
Radwańska straciła gema. A potem taka wiadomość!
4 godzin temu
Sainsbury's explores Argos sale to Chinese Amazon rival
6 godzin temu