Od początku lipca obowiązuje w Polsce "Akt o Dostępności", czyli ustawa, która ma uczynić usługi - także finansowe - dostępnymi dla wszystkich, bez względu na jego ewentualne ograniczenia. Skargi na brak dostępności można składać do PFRON oraz do Rzecznika Finansowego. Ile ich było w pierwszym miesiącu obowiązywania ustawy? I jakie problemy zgłaszają klienci banków?
Minął pierwszy miesiąc obowiązywania ustawy o dostępności. Ile skarg od klientów wpływa do banków i nadzorców? Kto ma problem?
3 miesięcy temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Minął pierwszy miesiąc obowiązywania ustawy o dostępności. Ile skarg od klientów wpływa do banków i nadzorców? Kto ma problem?
Powiązane
O ile urosła polska gospodarka? Są najnowsze dane GUS
23 minut temu
Najnowsze dane z gospodarki
27 minut temu
BOŚ Bank z imponującym wzrostem zysku netto w 2025 roku
38 minut temu
Polecane
United Cup. Poznaliśmy skład Polski
43 minut temu
Statystyki: asy, podwójne błędy & przełamania (13.11.25)
44 minut temu
Montevideo. Pewny początek polskiego debla
1 godzina temu
Żabka świętuje otwarcie 12 000. sklepu w Polsce
1 godzina temu











