Warszawa, 22.12.2025 (ISBnews) – Miraculum przyjęło strategię rozwoju na lata 2026-2030, zgodnie z którą skoncentruje się na wzmacnianiu marek uznanych za najważniejsze poprzez nadanie im wyraźnych cech wyróżniających, które zbudują ich unikalną pozycję konkurencyjną i wartość rynkową, podała spółka.
„Strategia zakłada wzrost światowego rynku kosmetycznego w najbliższych pięciu latach o około 30%, przy czym polski rynek kosmetyczny w najbliższych latach rósł będzie wolniej, to jest około 2-3% rocznie. Spółka skoncentruje swoje działania na wzmacnianie marek uznanych za najważniejsze (Pani Walewska, Wars, JOKO, Miraculum, Prastara, Chopin) poprzez nadanie im wyraźnych cech wyróżniających, które zbudują ich unikalną pozycję konkurencyjną i długofalową wartość rynkową” – czytamy w komunikacie.
Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.
(ISBnews)

3 godzin temu





![Rynek pracy w 2026 r. [rekrutacje, rotacja pracowników, wzrost wynagrodzeń, formy wykonywania pracy]](https://g.infor.pl/p/_files/38990000/rynek-pracy-2026-38990304.jpg)

