Miraculum skoncentruje się na kluczowych markach w strategii na lata 2026-2030

3 godzin temu

Warszawa, 22.12.2025 (ISBnews) – Miraculum przyjęło strategię rozwoju na lata 2026-2030, zgodnie z którą skoncentruje się na wzmacnianiu marek uznanych za najważniejsze poprzez nadanie im wyraźnych cech wyróżniających, które zbudują ich unikalną pozycję konkurencyjną i wartość rynkową, podała spółka.

„Strategia zakłada wzrost światowego rynku kosmetycznego w najbliższych pięciu latach o około 30%, przy czym polski rynek kosmetyczny w najbliższych latach rósł będzie wolniej, to jest około 2-3% rocznie. Spółka skoncentruje swoje działania na wzmacnianie marek uznanych za najważniejsze (Pani Walewska, Wars, JOKO, Miraculum, Prastara, Chopin) poprzez nadanie im wyraźnych cech wyróżniających, które zbudują ich unikalną pozycję konkurencyjną i długofalową wartość rynkową” – czytamy w komunikacie.

Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału