Mistrz Piekarz: od niszowej piekarni do ogólnopolskiej sieci

1 dzień temu

Z piekarniczej niszy do franczyzowego fenomenu – zaledwie pięć miesięcy po otwarciu pierwszego punktu, marka Mistrz Piekarz liczy już kilkanaście aktywnych punktów sprzedażowych w formie mobilnej przyczepy gastronomicznej, a niebawem będzie ich łącznie ponad 60.

Pierwszy punkt mobilnej piekarni Mistrz Piekarz otwarty został w czerwcu 2025 roku. W ciągu niespełna pięciu miesięcy sieć urosła do kilkunastu punktów sprzedażowych. Dolci Sapori zapowiada, iż do końca roku funkcjonować będzie ponad 60 punktów.

– Cieszymy się, iż nowy koncept w portfolio Dolci Sapori zyskał tak dużą popularność. Planujemy systematyczną ekspansję, jednak naszym celem nie jest masowe mnożenie punktów, ale budowa spójnej, nowoczesnej i jakościowej sieci, która będzie notowała zrównoważony, długofalowy rozwój dbając o wysoką jakość i standardy. Na rynku jest miejsce na takie podejście, co potwierdza zaufanie partnerów, z którymi współpracujemy – komentuje Michał Kłusek, Prezes Zarządu Dolci Sapori Sp. z o.o.

Szybki rozwój marki stał się możliwy dzięki atrakcyjnemu modelowi franczyzowemu, który zakłada: mobilność (brak konieczności wynajmu lokalu), pełne wsparcie operacyjne i marketingowe oraz dostęp do wysokiej jakości produktów dostarczanych do punktu dwa razy w ciągu dnia.

Nowoczesny koncept, tradycyjne receptury

Mistrz Piekarz to mobilna piekarnia, której wyróżnikiem jest połączenie tradycyjnych receptur piekarniczych z nowoczesnym modelem sprzedaży. W ofercie znajdują się chleby na naturalnym zakwasie, bułki oraz tradycyjne, manualnie lepione chałki, drożdżówki oraz domowe ciasta. Wypieki przygotowane są z najwyższej jakości naturalnych produktów i powstają we współpracy z piekarnią o blisko 100-letniej tradycji. Pieczywo dostarczane jest do punktów dwa razy dziennie, co zapewnia świeżość i wyjątkową jakość, docenianą przez klientów już w kilku województwach.

– Chcemy, by nasi Klienci mogli kupić świeże pieczywo bezpośrednio na swoim osiedlu, odprowadzając dziecko do szkoły czy w drodze do pracy. Mistrz Piekarz odpowiada na tę potrzebę, ale daje też franczyzobiorcom wyjątkową szansę na wejście do biznesu opartego na partnerstwie i sprawdzonym modelu – dodaje Michał Kłusek, Prezes Zarządu Dolci Sapori Sp. z o.o.

Trzeci koncept

Mistrz Piekarz to trzeci koncept w portfolio Dolci Sapori Sp. z o.o. – polskiej firmy, która w krótkim czasie stała się jednym z najbardziej dynamicznych graczy na rynku gastronomicznych konceptów franczyzowych. Spółka specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu innowacyjnych marek street food, odpowiadających na zmieniające się potrzeby konsumentów i preferencje nowych pokoleń. W portfolio firmy znajdują się także marki Am Am Kebab oraz Mniami ICE CREAM. W skład sieci Dolci Sapori Sp. z o.o. wchodzi w tej chwili ponad 360 aktywnych punktów sprzedażowych.

Idź do oryginalnego materiału