Spore ułatwienie dla swoich klientów zaprezentował Bank Pocztowy. Dostęp do bankowości internetowej i mobilnej może zostać odblokowany zdalnie z użyciem aplikacji mObywatel.

Zablokowany dostęp lub zapomniane hasło
Wielu z klientów banków z pewnością zdarzyło się zapomnieć hasła dostępowego i w konsekwencji zablokować swój dostęp do systemów bankowości elektronicznej. Często jego odblokowanie wiązało się z koniecznością kontaktu z bankowym pracownikiem poprzez infolinię. Mniej czasochłonne wyjście z tej sytuacji zaproponował swoim klientom Bank Pocztowy. Nowe rozwiązanie korzysta z weryfikacji tożsamości klienta dzięki aplikacji mObywatel.
mObywatel na ratunek zapominalskim
Funkcjonalność jest już dostępna zarówno dla klientów detalicznych, jak i dla mikroprzedsiębiorców. By z niej skorzystać, pod okienkiem logowania do bankowości internetowej należy wybrać „Nie pamiętasz hasła lub nie wiesz, jak się zalogować?”, a następnie „Odblokuj dostęp”. Kolejnym krokiem jest wskazanie opcji „mObywatel”.
W dalszej kolejności system będzie wymagał zeskanowania QR-kodu aplikacją mObywatel lub przepisania do aplikacji wyświetlonego kodu cyfrowego. Po poprawnej autoryzacji i weryfikacji danych dostęp do konta zostanie przywrócony. Jeśli jednak wciąż nie pamiętamy poprawnego hasła logowania, to będziemy musieli skorzystać z dodatkowej opcji jego zmiany.
To kolejna z innowacji, które w ostatnim czasie zaproponował Bank Pocztowy. Kilka miesięcy temu udostępnił on swoim klientom możliwość odblokowania dostępu do bankowości elektronicznej dzięki pytania weryfikacyjnego.

mObywatel pomoże odblokować dostęp do konta. Nowa funkcjonalność w Banku Pocztowym

Nieruchomości tematyką nowego Wirtualnego Seminarium Banku Citi Handlowy. Zapisy na wydarzenie ruszyły
Czytaj więcej

Karta kredytowa Visa Bonus od Santander Banku Polska – warunki i opinie

Konto Otwarte na Biznes Banku BNP Paribas. Sprawdź, jak możesz zaoszczędzić na bankowości firmowej!

Jak sprawdzić numer konta bankowego? Praktycznie wyjaśnienie
