MODIVO otwiera przed użytkownikami kolejne możliwości, udostępniając nową wersję aplikacji mobilnej, w której technologiczne ulepszenia idą w parze z modowymi inspiracjami. Personalizacja, intuicyjność i udoskonalony interfejs, a przede wszystkim szybszy dostęp do promocji, szczegółowa karta produktowa i poprawa płynności wsparte wyszukiwarką AI – to tylko niektóre z wprowadzonych udogodnień, wpływających na jakość użytkowania aplikacji.
Dane z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2024” wskazują, iż aż 88% internautów oczekuje mobilnej wersji sklepu internetowego. Co więcej, brak aplikacji skłania do porzucenia koszyka lub choćby przejścia do konkurencji, co potwierdza potrzebę aktualizacji i optymalizacji rozwiązań tak, aby gwarantowały oszczędność czasu i wygodę zakupów.
Aplikacje mobilne są w modzie
– Według badań Polacy choćby 65 proc. całej swojej aktywności online spędzają w aplikacjach mobilnych [1]. Rynek m-commerce rośnie, a wraz z nim – zaufanie i oczekiwania użytkowników, którzy chcą mieć na wyciągnięcie ręki dostęp do idealnie dopasowanej, spersonalizowanej oferty swojego ulubionego brandu – mówi Marcin Czyczerski, CEO w Grupie MODIVO.
Multibrandowy sklep z odzieżą, obuwiem i dodatkami skoncentrował się na poprawie doświadczeń zakupowych, personalizacji i połączeniu mody z nowinkami technologicznymi, wydając nową wersję aplikacji mobilnej.
– Na pierwszym miejscu postawiliśmy intuicyjną nawigację, szybkość, czytelne wskaźniki postępu, uproszczone formularze oraz szerokie portfolio metod dostaw i płatności, co poprawia komfort i bezpieczeństwo zakupów. Wzmacniamy spersonalizowane doświadczenia dzięki odświeżonemu designowi i wdrożeniu zaawansowanych algorytmów AI przy jednoczesnej poprawie płynności ładowania ekranów do +32 proc. – mówi Paweł Lewkowicz, AI Development, App & Omnichannel Director w Grupie MODIVO.
Szereg udogodnień
Na uwagę zasługują również rekomendacje, a także dynamiczne i interaktywne elementy wizualne, zachęcające użytkowników do modowych poszukiwań. Aktualizacja objęła karty produktowe, które wyróżniają wysokiej jakości zdjęcia, szczegółowe opisy, recenzje klientów oraz interaktywne widoki 360°. Skrócony został sam proces finalizacji zakupu, co pozytywnie wpływa na wygodę korzystania z aplikacji.
W nowej aplikacji użytkownicy zyskali także wcześniejszy dostęp do promocji – aktywując powiadomienia, klienci MODIVO jako pierwsi dowiadują się o premierach kolekcji i wyprzedażach.
Aplikacja MODIVO jest dostępna dla systemów iOS i Android na wszystkich (17) rynkach, na których szyld prowadzi sprzedaż online. W poszczególnych krajach marka oferuje lokalnie preferowane metody dostawy, w tym Nova Post w Ukrainie czy Econt w Bułgarii. Użytkownicy mogą oczekiwać dalszej poprawy prędkości aplikacji i nowych funkcjonalności – kolejne wdrożenia obejmą między innymi dark mode, powiadomienia o dostępności i opinie produktowe.
[1] Raport IAB Polska, Internet 2023/2024.