Klienci coraz częściej chcą samodzielnie analizować umowy z pomocą AI, a prawnicy obawiają się utraty kontroli i pogorszenia jakości usług. Radca prawny Wojciech Wawrzak zauważył tu lukę rynkową i stworzył własne rozwiązanie. W naszej rozmowie zdradza, jak wykorzystuje sztuczną inteligencję jako swojego strategicznego partnera w biznesie oraz nową metodę zaspokajania potrzeb rynku.
(00:00) Wstęp
(02:45) Jak powstał warsztat uczący klientów samodzielnej analizy umów z AI
(07:56) Połączenie marki premium z produktami masowymi w biznesie prawniczym
(12:06) Co jeżeli AI wprowadzi w błąd twojego klienta?
(14:25) Korzyści z dobrze zdefiniowanej grupy docelowej
(19:43) Jak uniknąć wypalenia – żonglowanie tożsamościami
(21:24) Budowanie wielowymiarowej marki osobistej
(24:56) Różnice we współpracy pracy z doradcą (człowiekiem) a AI
(30:46) Czy uczenie klientów samodzielności jest psuciem rynku
(32:58) Jak inwestować w swoich klientów, żeby płacili ci stawki premium
(34:08) Specjalna edycja warsztatu System Operacyjny Umowy
(36:47) Od czego zacząć analizowanie umów z AI
(38:08) Najważniejsze wnioski
👉 Zobacz też:
» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/
» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/
» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/
» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/
» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/
» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/
🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:
» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify
» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple
» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube
» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastami

3 dni temu










