Monnari dostało zielone światło. Może przejąć trzy marki modowe

1 dzień temu

Zgodnie z decyzją podjętą przez UOKiK, spółka MS Frocks, która jest w 100 proc. zależna od Monnari Trade, może przejąć trzy marki wchodzące w skład firmy PBH.

PBH S.A. jest właścicielem m.in. znaków towarowych Quiosque, Laurella i Akardo. Monnari jest w tej chwili w trakcie procesu weryfikacji sytuacji prawnej i ekonomicznej spółki BPH S.A. Spółka podejmie decyzje o realizacji ewentualnej transakcji nabycia akcji oraz o jej warunkach po zakończeniu tego procesu.

Ambicje Monnari

Mamy ambicje budowy grupy odzieżowej, dlatego też będzie kontynuować powiększanie portfolio marek, pod którymi będzie oferować dobrej jakości towary z segmentu mody. Istotnym elementem strategii jest też zwiększanie sprzedaży internetowej oraz szukanie nowych kanałów sprzedażowych. Segment związany z nieruchomościami przez cały czas będzie rozwijany przez spółki celowe, z uwagi na intratność tych inwestycji – mówi Mirosław Misztal, prezes Monnari.

Na poziomie finansowym, Grupa Kapitałowa stawia sobie za cel rentowność netto na poziomie dwucyfrowym.

Idź do oryginalnego materiału