MOVA chce zwiększyć przychody w Polsce do ponad 650 mln zł w 2027

1 tydzień temu

Marka MOVA chce zwiększyć przychody w Polsce do ponad 650 mln zł w 2027 r., poinformował ISBtech Poland country manager w MOVA Evan Lyu.

„Planujemy znaczące wzmocnienie swojej obecności na polskim rynku, kontynuując rozwój zarówno oferty produktowej, jak i sieci dystrybucji. Celem jest osiągnięcie przychodów z sprzedaży całej szerokiej oferty home appliances na poziomie ok. 113 mln zł w bieżącym roku, ok. 363 mln zł w 2026 i ponad 652 mln zł w 2027 roku. W dalszej przyszłości chcemy osiągnąć jeszcze więcej” – powiedział Lyu w rozmowie z ISBtech.

Istotną rolę w tych planach ma segment robotów odkurzających. MOVA osiągnęła 10% udziału w wartości sprzedaży w Polsce w 2025 roku, co stanowi 68,9 mln zł. Prognozy na kolejne lata zakładają dalsze zwiększanie udziału rynkowego do 16% udziału w 2026 roku przy wartości przychodów 120 mln zł oraz 20% w 2027 roku z wartością przychodów 160 mln zł. Dane oparte są na raportach firm analitycznych takich jak GfK, Mordor Intelligence i IDC, zaznaczył country manager MOVA w Polsce.

W Polsce MOVA sprzedaje w tej chwili swoje urządzenia w sieciach Media Expert, online w Euro RTV AGD i Neonet, a w IV kwartale tego roku uruchomi wydzielone strefy marki.

„Prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami detalicznymi i zakładamy, iż w 2026 roku nasze produkty pojawią się również w sklepach stacjonarnych kolejnych sieci. MOVA rozwija też sprzedaż internetową – posiada już oficjalną stronę oraz ofertę na platformie Allegro, a w najbliższym czasie planujemy uruchomienie sklepów na AliExpress i Amazonie” – wymienił Evan Lyu.

Dodał, iż MOVA planuje intensywną ekspansję marketingową, zwiększając budżet reklamowy w przyszłym roku, aby marka była „rozpoznawalna w każdym zakątku” Polski.

„W zakresie kategorii produktowych szczególny potencjał widzimy w sprzętach kuchennych oraz urządzeniach dla zwierząt. MOVA notuje wysoką sprzedaż nowej linii frytkownic beztłuszczowych, które zyskały dużą popularność w Polsce i innych krajach europejskich, a w segmencie pet appliances zamierzamy rozszerzać ofertę. Będziemy także systematycznie wprowadzać kolejne, nowe kategorie produktowe w 2026 roku, jednak szczegóły na razie jeszcze są tajemnicą” – podsumował country manager MOVA w Polsce.

MOVA to marka technologiczna oferująca produkty, które mają na celu poprawę jakości życia użytkowników poprzez efektywne i inteligentne rozwiązania do utrzymania czystości w domu.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału