MR. DIY chce zakończyć bieżący rok z 28 sklepami w Polsce, a w następnym roku otworzyć 40 lokalizacji, poinformowała dyrektor ds. rozwoju biznesu MR.DIY Poland Magda Nazarewicz. Polska ma być hubem ekspansji malezyjskiej marki na Europę.
„Warszawa jest istotnym miejscem naszej ekspansji. Otwieramy nasz pierwszy stołeczny sklep w CH Wileńska, które dostarcza bardzo dobry traffic i budowanie świadomości marki. My z kolei dajemy jakość na tle retailerów dyskontowych. Trzy kolejne sklepy w Warszawie w najbliższej przyszłości to lokale w Blue City, Galerii Młociny, Zielony Targówek (retail park – test tego formatu)” – powiedziała Nazarewicz podczas konferencji prasowej.
Następne zaplanowane lokalizacje to Galeria Północna i Skorosze w stolicy. Zaplanowane otwarcia w innych polskich miastach to Toruń (1300 m2), Opole, Bytom, Gorzów Wielkopolski.
„Chcemy zakończyć ten rok z 28 sklepami, a w 2026 otworzyć co najmniej 40 nowych i objąć zasięgiem całą Polskę. Mamy ponadto zgodę centrali, iż Polska będzie hubem ekspansji na całą Europę. Pierwsze sklepy na kolejnych rynkach mogą pojawić się choćby w tym roku. Najpierw najprawdopodobniej będzie to Rumunia, Czechy, Węgry” – dodała dyrektor.
Obok nowych otwarć MR.DIY powiększa swoją powierzchnię magazynową koło Łodzi z Hillwood do ponad 12 tys m2 i zakłada dalsze zwiększanie magazynu.
Malezyjska sieć MR.DIY z artykułami dla domu i do majsterkowania istnieje od 2005 roku i w tej chwili posiada ponad 4500 sklepów w 14 krajach: w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, jak również w Turcji i Hiszpanii, a od czerwca br. również w RPA. Polska jest trzecim europejskim krajem w portfolio spółki.
Źródło: ISBnews