MR.DIY: szybki rozwój sieci dyskontów wymaga odpowiedniej logistyki

2 dni temu

Malezyjski gigant, po otwarciu 6 sklepów w Polsce, w tym dwóch w Warszawie (w Galerii Wileńskiej i Blue City), pracuje nad uruchomieniem kolejnych stołecznych lokalizacji, które powstaną w CH Zielony Targówek i w Galerii Młociny. Na tym jednak nie koniec, bo spółka już dziś planuje następne otwarcia – zarówno na terenie stolicy, jak i w innych miastach Polski, w tym również w Toruniu, gdzie ma powstać największy jak dotąd w naszym kraju sklep działający pod szyldem MR.DIY.

Marka MR.DIY to wywodząca się z Malezji sieć dyskontów z artykułami do domów, mieszkań, ogrodów oraz akcesoriami m.in. do majsterkowania. Firma posiada ponad 5 000 tys. sklepów i działa w tej chwili na 14 rynkach, koncentrując się do tej pory głównie na regionie Azji Południowo-Wschodniej, a od niedawna także Europy. Polska jest trzecim – obok Hiszpanii oraz Turcji – europejskim krajem, w którym firma posiada już swoje sklepy stacjonarne i gdzie wciąż widzi przestrzeń do dalszego wzrostu, również w odniesieniu do obszaru CEE. Oprócz strategicznego położenia i rozwiniętej infrastruktury, istotną rolę w tym procesie odgrywa efektywne zaplecze transportowe, za którego koordynację na polskim rynku odpowiada spółka ID Logistics.

Kluczowy rynek dla MR.DIY

– Polska jest dla nas jednym z kluczowych rynków w Europie – nie tylko ze względu na swoje strategiczne położenie, ale także ogromny potencjał konsumencki i dobrze rozwiniętą infrastrukturę. Dynamiczny rozwój sieci MR.DIY w kraju nie byłby jednak możliwy bez wsparcia sprawdzonych partnerów, takich jak ID Logistics, którzy doskonale rozumieją nasze potrzeby i wspierają nas w realizacji ambitnych planów. Dzięki tej współpracy możemy sprawnie otwierać kolejne sklepy i konsekwentnie budować rozpoznawalność marki wśród polskich klientów. – mówi Łukasz Dobrowolski, Country Head w MR.DIY Poland.

– kooperacja z kolejnym globalnym graczem, który realizuje swoje ambicje związane z ekspansją to dla nas duże wyróżnienie. Z jednej strony podkreśla to nasze kompetencje, a z drugiej stanowi wyraz ogromnego zaufania, na które jako Grupa pracujemy od ponad 20 lat. W tym czasie zbudowaliśmy szeroką bazę klientów, zgromadziliśmy gigantyczny kapitał w postaci doświadczenia w realizacji najbardziej wymagających projektów, a przy tym stale rozwijamy się razem z naszymi partnerami – wylicza Dariusz Szczerbiński, Dyrektor ds. kluczowych klientów w ID Logistics, i dodaje, iż projekt realizowany wspólnie z MR. DIY jest niezwykły również z uwagi na swoją specyfikę. – Pomagamy naszemu klientowi budować znajomość marki wśród klientów. To duże wyzwanie również w zakresie dostaw, zatowarowania nowych sklepów, ale i ambicji klienta, który nie zwalnia tempa i dynamicznie się rozwija – podkreśla.

Wsparcie logistyczne

Współpraca pomiędzy ID Logistics a siecią dyskontów MR.DIY – oprócz wspomnianego wsparcia logistycznego dla działających już lub nowo utworzonych lokalizacji obejmuje także dostawy w oknach czasowych, dostępne w wyznaczonych godzinach, a także dostawy wieczorne. Operacje są prowadzone w ramach sieci terminali operatora znajdujących się w całej Polsce.

MR.DIY to pochodząca z Malezji marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania, silnie obecna w Azji i rozwijająca się w Europie. w tej chwili posiada ponad 5000 sklepów na całym świecie, w tym w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w RPA, Turcji, Hiszpanii i teraz już w Polsce.

Idź do oryginalnego materiału