Multikinio ma nową szefową marketingu

11 godzin temu

W sierpniu br. Anna Rydzewska została nową szefową marketingu w sieci kin Multikino należącej do grupy VUE. Anna Rydzewska jako Head of Marketing jest odpowiedzialna za zarządzanie marką, planowanie i egzekucję zintegrowanej strategii marketingowej, działania e-commerce i komunikację zgodnie z założeniami i wytycznymi Grupy Vue International – właściciela sieci kin Multikino.

– Naszą strategią na kolejne lata jest przede wszystkim odpowiadanie na potrzeby współczesnych widzów i zapewnianie im rozrywki najwyższej jakości. Koncentrujemy się na wprowadzaniu innowacji technologicznych i nieustannym udoskonalaniu standardów obsługi klienta. W związku z tym komunikacja marketingowa oraz digitalizacja są dla nas kluczowe, a wiedza i doświadczenie Anny pozwolą nam wybrać najlepszą taktykę i realizować ją z sukcesem – mówi Paweł Świst, Prezes Zarządu Multikino S.A.

Eksperta na pokładzie sieci kin Multikino

Anna Rydzewska ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR, e-commerce i projektów cyfrowych. Przed rozpoczęciem pracy w sieci Multikino odpowiadała za działania marketingowe, PR i e-commerce w takich firmach jak Grupa Neuca, Grupa PZU oraz Grupa Wirtualna Polska. Prowadziła zajęcia na studiach MBA w ochronie zdrowia na UMK oraz w międzynarodowej szkole biznesu Laba. Jest laureatką wielu prestiżowych nagród branżowych, a także cenioną prelegentką na konferencjach marketingowych i e-commerce.

Dołączenie do Multikina to dla mnie wyjątkowa okazja do zarządzania rozwojem uznanej, rozpoznawalnej marki. Cieszę się, iż mogę wykorzystać swoje doświadczenie, wspierając świetny zespół w realizacji innowacyjnych projektów i międzynarodowych kampanii Grupy Vue w Polsce. Moim celem jest stworzenie zintegrowanej strategii marketingowej w oparciu o realne potrzeby i emocje widzów, tak aby nasze działania były autentyczne i długofalowo umacniały markę Multikino. – dodaje Anna Rydzewska.

Kolejny multipleks powstanie w 2027 roku

Obecnie pod szyldem Multikino działa 41 kin w 37 miastach Polski. W 2027 roku planowane jest otwarcie nowoczesnego, samoobsługowego multipleksu w poznańskiej Galerii Avenida. Sieć nieustannie inwestuje w rozwój nowych technologii i doświadczeń widza – m.in. w komfortowe, rozkładane fotele LUX i Ultra LUX czy format EPIC wykorzystujący nową projekcję laserową HDR od Barco w połączeniu z systemem dźwięku Dolby Atmos.

Idź do oryginalnego materiału