Prestiżowa nagroda przyznawana przez The Digital Banker trafiła do Nest Banku. N!Asystent zdobył ją w kategorii Best Gen-AI Personalised Assistant Initiative.
Global Retail Banking Innovation Awards
Global Retail Banking Innovation Awards jest międzynarodowym konkursem, w którym wyróżnia się najlepsze banki i instytucje finansowe na świecie. Jego organizatorem jest The Digital Banker. W plebiscycie jest oceniane innowacyjne podejście, technologiczne wdrożenia oraz dostosowywanie usług do zmieniających się potrzeb klientów. W tegorocznej edycji konkursu w jednej z jego kategorii doceniono narzędzie N!Asystent Nest Banku.
N!Asystent zwycięzcą konkursu
Rozwiązanie zwyciężyło w kategorii Best Gen-AI Personalised Assistant Initiative. Przypomnijmy, iż N!Asystent jest pierwszym bankowym wirtualnym asystentem klienta, który wykorzystuje rozwiązania AI. w tej chwili jest już dostępny zarówno dla klientów indywidualnych banku, jak i dla klientów biznesowych.
„Nagroda została przyznana za N!Asystenta – inteligentne rozwiązanie Nest Banku oparte na technologii Gen-AI, które wspiera klientów w codziennym zarządzaniu finansami. Narzędzia AI nie tylko usprawniają korzystanie z usług bankowych, ale także demokratyzują dostęp do nowoczesnych technologii, pomagając klientom lepiej zrozumieć i kontrolować swoje finanse” – powiedział Janusz Mieloszyk, pierwszy wiceprezes zarządu Nest Banku, cytowany w komunikacie prasowym.
Nagroda jest potwierdzeniem zaangażowania Nest Banku we wprowadzaniu nowoczesnych spersonalizowanych rozwiązań dla swoich klientów.
Źródło grafiki: Nest Bank