„Na drobne marzenia” – nowa odsłona kampanii produktowej Kasy Stefczyka

10 godzin temu

12 maja wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej Kasy Stefczyka. „Na drobne marzenia” to promocja Prostej Pożyczki, która jest kontynuacją kampanii Kredytu Hipotecznego odwołującej się do marzeń członków rodziny.

fot. Thomas Holt / Shutterstock

Kampania „Na drobne marzenia” prezentuje marzenia młodej bohaterki w formie rymowanej bajki, dodając do jej wyobrażeń elementy fantastyczne – rysunkowe zabawki, domek dla lalki, żywe misie etc. Elementy te zostały zwizualizowane przez dziewczynkę w formie rysowanych kredkami „przeszkadzajek” sprawiając, iż widz sam czuje się, jakby był w bajce. W finale upragniony rysunkowy, wyimaginowany domek dla lalek zamienia się realną zabawkę. Tym razem ideą promocji jest sięgnięcie do drobnych marzeń, które mogą zostać realizowane dzięki Prostej Pożyczce. Drobnych, bo sama pożyczka umożliwia otrzymanie kwoty do 3000 zł, czyli wsparcie domowego budżetu.

Kampania Prostej Pożyczki Kasy Stefczyka opiera na emisji sportu 15 s., który emitowany jest od 12 maja 2025 r. w stacjach: TVP1, TVP2, TVP tematyczne, Polsat, Polsat tematyczne oraz TVN i TVN tematyczne. Wsparciem kampanii są działania prowadzone w Internecie i na urządzeniach mobilnych – kampania zasięgowa na Facebooku oparta na spocie 15 s.

Od 26 maja Kasa Stefczyka powtórzy promocję Kredytu Hipotecznego – tym razem będzie to na emisja spotu 15 s. w stacjach: Polsat, Polsat tematyczne, TVN i TVN tematyczne.

Za koncepcję kampanii, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Apella SA.

Źródlo: Kasa Stefczyka

Idź do oryginalnego materiału