W aplikacji PKO Junior na najmłodszych użytkowników czeka niespodzianka – m.in. dwa nowe tła do wyboru. Rodzice w najbliższych dniach będą mogli dzięki kodu QR aktywować PKO Junior w swojej aplikacji IKO. Dynamicznie rośnie liczba użytkowników aplikacji PKO Banku Polskiego dla dzieci.
Ponad dwukrotnie wzrosła liczba użytkowników aplikacji PKO Junior od wydania jej w nowej odsłonie w listopadzie 2024 roku. Po czterech miesiącach od wdrożenia płatności zbliżeniowych BLIK, już 1/4 najmłodszych klientów płaci telefonem (z systemem Android).
Z okazji Dnia Dziecka PKO Bank Polski przygotował dla najmłodszych klientów niespodzianki w aplikacji PKO Junior – m.in. 2 nowe tła do wyboru. Żeby je dostać wystarczy, iż dziecko ma najnowszą wersję aplikacji i zaloguje się do niej do 6 czerwca. jeżeli z niej jeszcze nie korzysta może pobrać i aktywować PKO Junior.
Natomiast rodzice będą mogli w najbliższych dniach aktywować aplikację PKO Junior w swojej aplikacji IKO. Zyskali też w IKO dostęp do szczegółów na temat finansów swojego dziecka – mają je zawsze pod ręką, bez konieczności logowania się do serwisu iPKO.
Co teraz rodzic może zrobić w IKO
· Aktywować aplikację PKO Junior przepisując kod lub w najbliższych dniach skanując kod QR
· gwałtownie zablokować, odblokować lub wyrejestrować aplikację dziecka
· Zlecić przelew na i z konta dziecka, dzięki gotowym formularzom – numer konta podstawi się automatycznie
· Ma wygodny podgląd na dane dzieci
Aplikacja PKO Junior – pieniądze i edukacja
Jak wynika z badania przeprowadzonego przy współpracy PKO Banku Polskiego, Business Insider Polska i agencji Maison & Partners, 72 % Polaków daje swoim dzieciom pieniądze, a prawie 40 % dzieci otrzymuje regularnie kieszonkowe. Raport jest dostępny pod linkiem: Portret Finansowy Polaków.
Aplikacja PKO Junior w prosty, intuicyjny i przyjazny sposób pomaga dziecku w zarządzaniu pieniędzmi (pod okiem rodziców), a rodzicom w edukacji finansowej dzieci. Najmłodsi klienci banku mogą dostosować aplikację do siebie, uczyć się o finansach z pomocą mówiącego robota, który daje wskazówki.
Z jakich funkcji może korzystać dziecko:
– zapłaci telefonem dzięki BLIKA,
– sprawdzi, ile ma pieniędzy,
– oszczędzi w wirtualnych skarbonkach,
– wyśle przelew i doładuje telefon, po zatwierdzeniu przez rodzica,
– ustawi indywidualnie aplikację, np. doda swoje zdjęcie i wybierze kolor tła,
– zobaczy, ile może wydać i zapłacić kartą PKO Junior,
– wyśle rodzicowi prośbę o zasilenie karty,
– skorzysta z kalkulatora oszczędności,
– widzi nagrody i odznaczenia od rodziców, np. za zakładanie skarbonek, wpłaty lub zrealizowane wyzwania.
Aplikacja PKO Junior wygrała w kategorii Bankowość mobilna dla dzieci oraz zdobyła nagrodę główną konkursu Mobile Trends Awards.
Zarówno aplikacja PKO Junior, jak i profil dla rodziców w IKO będą przez cały czas rozwijane i udoskonalane, zgodnie z opiniami i potrzebami zgłaszanymi przez klientów.
PKO Bank Polski był pierwszym bankiem na polskim rynku, który zaproponował ofertę kont dla dzieci, w tym przeznaczonym specjalnie dla nich serwis transakcyjny i aplikację mobilną. Serwis internetowy PKO Junior jest dostępny od 1 lipca 2013 roku (aplikacja od maja 2016 roku) i był uruchomiony jako jeden z pierwszych na świecie serwisów bankowości internetowej dla najmłodszych i zarazem kompleksowy program edukacji finansowej.
Źródło: PKO BP