Na stacjach Shella za paliwo zapłacicie bez podchodzenia do kasy. Teraz płatności mobilne SmartPay także dla klientów indywidualnych

1 rok temu

Wcześniej usługa została udostępniona klientom flotowym

Za paliwo kupione na stacjach Shella można już płacić w aplikacji bez podchodzenia do kasy. Koncern poinformował o udostępnieniu klientom indywidualnym swojej usługi SmartPay, wcześniej oferowanej jedynie klientom flotowym.

Przeczytajcie także: Autopay rozszerza współpracę z Shellem

Aby móc korzystać z płatności mobilnych na stacjach Shella, trzeba być uczestnikiem programu lojalnościowego Shell ClubSmart. Należy również posiadać aktualną wersję aplikacji na swoim telefonie oraz uruchomić w niej usługę Shell SmartPay. Źródłem pieniądza może być karta płatnicza, Google Pay, Apple Pay czy PayPal. Transakcje zabezpieczone są numerem PIN, utworzonym przy pierwszych zakupach, lub dwustopniową weryfikacją w przypadku płatności kartą.

Za pomocą usługi można płacić na prawie 400 stacjach koncernu w całej Polsce. Na podstawie lokalizacji telefona Shell SmartPay automatycznie rozpozna, czy na danej stacji można zapłacić w ten sposób.

Przeczytajcie także: Płatności za paliwo od Apple

W aplikacji użytkownicy znajdą całą historię tankowania wraz z paragonem lub fakturą. Dodatkowo zaraz po płatności klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem transakcji. Dzięki integracji usługi z aplikacją lojalnościową za opłacane mobilnie zakupy paliwa automatycznie naliczają się punkty Shell ClubSmart.

Shell nie jest oczywiście pierwszym koncernem paliwowym na polskim rynku, który wprowadza płatności mobilne za tankowanie. Z rozwiązań aplikacyjnych mogą już korzystać klienci m.in. Orlenu, Lotosu, Circle K czy stacji należących do francuskiej sieci handlowej Carrefour.

Idź do oryginalnego materiału