Najmłodsza marka LPP przebija granicę. Planuje wejście na nowe rynki
3 tygodni temu
Zdjęcie: | LPP SA
Grupa LPP otworzyła 2000. salon marki Sinsay, w kazachskim Turkiestanie. W najbliższym czasie marka ta, powstała zaledwie 12 lat temu ale odpowiadająca już za ponad połowę sprzedaży gdańskiego koncernu, pojawi się na dwóch kolejnych rynkach: w Gruzji i Mołdawii.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Najmłodsza marka LPP przebija granicę. Planuje wejście na nowe rynki
Powiązane
PIP zamieni B2B na etat. Oto, jak uniknąć problemów
8 godzin temu
Przychodzi baba do lekarza. A lekarz: jestem z botem
11 godzin temu
Polecane
Życiowy sukces polskiej tenisistki! Niemka na kolanach
11 godzin temu
AI Google’a wykasowało cały dysk. „Jest mi bardzo przykro”
13 godzin temu
Białorusinka rozbita. Młoda Polka celuje w mistrzostwo
14 godzin temu











