Agnieszka Chomczyk objęła stanowisko menadżerki marketingu firmy NEINVER w Polsce, wiodącego inwestora, dewelopera i zarządcy europejskiego rynku outletów. Odpowiadać będzie za komunikację marketingową centrów FACTORY – największej sieci obiektów tego formatu w kraju, odwiedzanych przez kilkanaście milionów klientów rocznie
Agnieszka Chomczyk jest związana z branżą marketingu i komunikacji od 10 lat, pracując wcześniej m.in. dla takich firm, jak Groupon, Polskie Linie Lotnicze LOT, czy Kuźniar Media & Voice House. Do jej obowiązków w roli menadżerki NEINVER należeć będzie strategiczne i bieżące zarządzanie działaniami marketingowymi w pięciu obiektach FACTORY w Polsce, a także w parku handlowym Futura.
Wsparcie również dla partnerów biznesowych
Wraz z siedmioosobowym zespołem zajmie się zarówno budowaniem strategii jak i krótkoterminowych planów oraz ich realizacją, przygotowaniem i wdrożeniem sezonowych kampanii reklamowych oraz kampanii promujących akcje prosprzedażowe, jak również bieżącą komunikacją marki i produktów. W podejmowanych działaniach marketingowych wspierać będzie również partnerów biznesowych NEINVER, obecnych w outletach FACTORY.
Agnieszka Chomczyk jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej o specjalności PR i Media Marketing na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła również szereg specjalistycznych szkoleń branżowych, m.in. „AI w marketingu” w EY Academy of Business czy „DIMAQ Professional” w IAB Polska.
Prywatnie jest świeżo upieczoną mężatką, która uwielbia stare, polskie filmy, dobrą kuchnię i spacery w polskich górach. Jej marzenie to dom na Mazurach.